Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag skulle gjort om forumet till en hemsida där man kan streama porr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Oja, Skulle lagt dit en logfan hörna. där det står om vad han ljugit om, fast tyvärr går det nog inte eftersom den sidan blir för full då.. :/ tråkigt nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 om jag avrit admin hade jag nog inte gjort så mycket för det verkar skitstörigt och så suger jag på mjukvara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag skulle göra ett riktigt forumsnack utan massa omgna småbarn som blir uppspelta av att läsa könsord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hm, skulle väl fixa en funktion som gör att man måste stava någolunda bra, stora bokstäver med mera. Även återuppliva Debatt forumet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Summon Sandcookie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 "No sacrifise , no victory" Hail Xade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag skulle banna mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag skulle göra ett riktigt forumsnack utan massa omgna småbarn som blir uppspelta av att läsa könsord. Jag skulle klistrat tråden "sömnlös och kåt" :P Summon Sandcookiesanningen kommer från Zimens. heil Zimens! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Införa skrivtest innan man får registrera sig. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag har hört era tyckelser och jag sammanfattar allt som jag tycker lät riktigt bra Sätta en åldersgräns på 13 år. Ett skrivtest innan man registrerar sig. Återuppliva Debatt - Forumet. För att förhindra fusk på åldergränsen så måste man sätta dom 4 sista siffrorna efter sin ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Tror inte att så många kommer bli medlem om man måste skriva in sina 4 sista siffror? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg