asabrasa Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) om du blev gud för en dag vad skulle du göra? eftersom jag redan är en gud så skulle jag göra samma sak som vanligt ni vet utrota några djurarter, sprida en sjukdoms epedemi här där, få människor att kriga osv osv. btw så är det ni människors krig så sluta be till mig 24/7 om att få dom att sluta. Allsmäktiga gudar som jag måste ochså sova. :P Redigerat 25 Juli 2008 av asabrasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) om du blev gud för en dag vad skulle du göra? eftersom jag redan är en gud så skulle jag göra samma sak som vanligt ni vet utrota några djurarter, sprida en sjukdoms epedemi här där, få människor att kriga osv osv. btw så är det ni människors krig så sluta be till mig 24/7 om att få dom att sluta. Allsmäktiga gudar som jag måste ochså sova. :P Jag skulle forma om alla moln på himlen till att bilda meningen 'EPIC FAIL, ASABRASA' eftersom ditt skämt sög. < _ < Redigerat 25 Juli 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) om du blev gud för en dag vad skulle du göra? eftersom jag redan är en gud så skulle jag göra samma sak som vanligt ni vet utrota några djurarter, sprida en sjukdoms epedemi här där, få människor att kriga osv osv. btw så är det ni människors krig så sluta be till mig 24/7 om att få dom att sluta. Allsmäktiga gudar som jag måste ochså sova. :P Jag skulle forma om alla moln på himlen till att bilda meningen 'EPIC FAIL, ASABRASA' eftersom ditt skämt sög. < _ < ha ha ha ha omfg lmfao u suck only because you are not a mighty god like me you write somthing lame like that. my name is chimera god of destruction and you are only pathetic human being you have brought misery over everyone you hold dear deaths will occur. ha ha ha ha! Redigerat 25 Juli 2008 av asabrasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Eh... Orka spamma forumet med sånt här skit. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Eh... Orka spamma forumet med sånt här skit. :S precis så håll käften! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Min enda önska vore att få bli gud 24/7 och att allt bara fungerar på mig, eller så skulle jag fixa mig en riktig snygg tjej eller en riktigt fin bil :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) precis så håll käften! Om jag vore gud för en dag så skulle du inte existera längre. EDIT: Och inte dina failade skämt heller. ;o Redigerat 26 Juli 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Insett att jag var ett ologiskt fantasifoster och försvinna i ett moln av logik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Känns som en oseriös tråd - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg