Hoppa till innehåll

Gud För En Dag.

asabrasa

Rekommendera inlägg

om du blev gud för en dag vad skulle du göra?

eftersom jag redan är en gud så skulle jag göra samma sak som vanligt ni vet utrota några djurarter, sprida en sjukdoms epedemi här där, få människor att kriga osv osv.

btw så är det ni människors krig så sluta be till mig 24/7 om att få dom att sluta. Allsmäktiga gudar som jag måste ochså sova.

:P

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom jag redan är en gud så skulle jag göra samma sak som vanligt ni vet utrota några djurarter, sprida en sjukdoms epedemi här där, få människor att kriga osv osv.

btw så är det ni människors krig så sluta be till mig 24/7 om att få dom att sluta. Allsmäktiga gudar som jag måste ochså sova.

Jag skulle forma om alla moln på himlen till att bilda meningen 'EPIC FAIL, ASABRASA' eftersom ditt skämt sög. < _ <

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag skulle forma om alla moln på himlen till att bilda meningen 'EPIC FAIL, ASABRASA' eftersom ditt skämt sög. < _ <

ha ha ha ha omfg lmfao u suck only because you are not a mighty god like me you write somthing lame like that.

my name is chimera god of destruction and you are only pathetic human being you have brought misery over everyone you hold dear deaths will occur. ha ha ha ha!

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...