Hoppa till innehåll

Ny Sida


Sweoggy
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har jag gjort en ny sida, min första faktiskt. Den är gjord med microsoft expression web 2 och anteckningar :D .

 

Som sagt är det min första, dock är det inte jag som har skrivit innehållet/texten det är min pappa som har gjort det. Men allt som har med kodning och design att göra har jag gjort ;) . Jag vet att html koden behöver rensas ska snart göra det (Innehåller många fel).

 

Länk: Praktisk-projektledning.se

 

Glömde nästan att skriva det, jag har inte kodat själv forumet men satt upp det :) .

 

 

(Edit ni får gärna klicka på annonserna :D )

Redigerat av Sweoggy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst little_eye

Helt okej för att va din första... men du har väll.. "pluggat" html ett tag och inte bar typ 1 dag lr??

Stilren design men gillar den inte... men bra jobbat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag gjort en ny sida, min första faktiskt. Den är gjord med microsoft expression web 2 och anteckningar :D .

 

Som sagt är det min första, dock är det inte jag som har skrivit innehållet/texten det är min pappa som har gjort det. Men allt som har med kodning och design att göra har jag gjort ;) . Jag vet att html koden behöver rensas ska snart göra det (Innehåller många fel).

 

Länk: Praktisk-projektledning.se

 

Glömde nästan att skriva det, jag har inte kodat själv forumet men satt upp det :) .

För mig är sidan enkel och stilren utan några vidare tjafs i varken design eller innehåll, bra jobbat! Dock skulle det se bättre ut om du lade in radavstånd på texten. Men annars som sagt, bra jobbat!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag gjort en ny sida, min första faktiskt. Den är gjord med microsoft expression web 2 och anteckningar :D .

 

Som sagt är det min första, dock är det inte jag som har skrivit innehållet/texten det är min pappa som har gjort det. Men allt som har med kodning och design att göra har jag gjort ;) . Jag vet att html koden behöver rensas ska snart göra det (Innehåller många fel).

 

Länk: Praktisk-projektledning.se

 

Glömde nästan att skriva det, jag har inte kodat själv forumet men satt upp det :) .

För mig är sidan enkel och stilren utan några vidare tjafs i varken design eller innehåll, bra jobbat! Dock skulle det se bättre ut om du lade in radavstånd på texten. Men annars som sagt, bra jobbat!

 

Har uppdaterat sidan lite nu så den ser snyggare ut specielt i firefox (Olika teckensnitt innan :S)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jätte fin sida! :P

 

Jag undrar hur man gör så att den har samma stil varje gång man byter sidor...

Man kan till exempel kopiera koden från en existerande sida in i en ny html fil sen editera texten :)

Redigerat av Sweoggy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag gillar snabbheten, enkelheten och designen =)

 

Det jag inte förstår är hur du kan ha nytta av en sida om projektledning ? =O

Jag skrev att det var min pappas ;) . Jag har själv ingen nytta av den

Redigerat av Sweoggy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, den var stilren.

Du skulle ju kunna skriva ut ditt och din pappas namn på sida så att andra kan se vem som har gort den och vem som har skrivit texten...

Sen tycker jag att du ska ha css koden i en egen css fil. Det är ju en smaksak. Men jag tycker att koden till sidan blir snyggare.

Och en sak till. Google vill inte att man upmanar andra att klicka på reklamen. Man kan få sitt konto borttaget om dom upptäcker det.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, den var stilren.

Du skulle ju kunna skriva ut ditt och din pappas namn på sida så att andra kan se vem som har gort den och vem som har skrivit texten...

Sen tycker jag att du ska ha css koden i en egen css fil. Det är ju en smaksak. Men jag tycker att koden till sidan blir snyggare.

Och en sak till. Google vill inte att man upmanar andra att klicka på reklamen. Man kan få sitt konto borttaget om dom upptäcker det.

Tur att det inte är mitt konto då ;) . Hm det där med css verkar krångligt, men får kanske titta på det. För som du säger blir det rätt mycket kod.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...