Hoppa till innehåll

Hjälp!


jero1

Rekommendera inlägg

Hej flytta tråd om den är fel

 

 

Jo mina föreldrar vill att jag ska ha windows vistas inbyggda föreldrakontroll och jag HATAR DET kan någon av er snälla komma på/förklara hur jag kan slippa/komma förbi förklara lätt lr på ett bra sätt tack!

 

TACK ger 50 FM till den som bärettar bäst

STAVNIG

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du behöver bara det första lösenordet till adminanvändaren, fråga vad det var och säg att det kan ju inte skada, du vill bara ha en liten ledtråd men det är ju omöjligt att du faktiskt kommer på det nya, skriv in det gamla lösenordet i föräldrakontroll så kommer du igenom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Starta om datorn, tryck F10 när datorn startar tills det kommer fram en meny. Välj Starta Windows i felsäkert läge, logga in med kontot Administratör som nu visas när Windows startas och ändra inställningarna för föräldrarkontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Starta om datorn, tryck F10 när datorn startar tills det kommer fram en meny. Välj Starta Windows i felsäkert läge, logga in med kontot Administratör som nu visas när Windows startas och ändra inställningarna för föräldrarkontroll.

Kan vara F8 också, som på min dator.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...