Ceto Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Wc eller Fletch :) det går Jätte Snabbt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 hur får du pengar av fletch? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Alchar eller så bara helt enkelt säljer jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 ok,va fletchar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 magic longs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 magic longsk,själv skaffar ja pengar på att döda flesh crawlers med min pure,går fakitst skit bra,för man får både exp och pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Jodå, Wc funkar. Har ca 23,6K yews kvar att hugga. När jag gjort det lägge rjag upp pic så får ni se varför... ;) wc funkar speciellt bra om man är member. 1k each magic log. Mjo, men det tar mer än 20 min att få 28 logs med 95 wc har jag hört... Tar typ 20 min för en lvl 93... Ont: Man kan hunta red chinchompas då kostar typ 800 och så e dom stack(så dom hamnar i samma som typ feather) eller så minar man pure ess i magic guild funkar oxå. Eller så helt enkelt merchantar man funkar skit bra Redigerat 7 Augusti 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 fast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Fast nu gäller ju det inte members -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Köpra iron ores och göra te iron bars (med ring of forging) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Köpa airs för market o sälja för highest... eller så köper man bra saker som går upp o säljer när dom e som bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Köpa airs för market o sälja för highest... eller så köper man bra saker som går upp o säljer när dom e som bäst om man ska få någon förtjänst på det sättet måste man handla för 1 m lr ngt liknande fast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...vart står det att det inte gäller members? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg