Median Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Tja, Nu vill jag ha konstruktiv kritik på denna design: http://www.manganation.se/index55.php Den är inte klar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Det ser ganska bra ut, men försök att göra större mellanrum eller kanske separatorer mellan länkarna på navigationsremsan på toppen av sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Det ser ganska bra ut, men försök att göra större mellanrum eller kanske separatorer mellan länkarna på navigationsremsan på toppen av sidan. Jo, hade tänkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ja det var också det första jag tänkte på. Blev alldeles för tätt. Annars ser det bra ut :9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Okej, ändrat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ehhhh.. Är det du som har gjort sidan haha trodde det var nåt fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag får bara 404 också har du lagt in en kul bild :P http://www.manganation.se/images/Questionmark.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Visst är den fin? :P Iallafall, uppdaterade första sidan med den: www.manganation.se Blev inte helt nöjd med den om jag ska vara ärlig, så jag jobbar på en ny <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Den var väldigt snygg, absolut något du borde hålla dig till. Och eftersom att du har en .se adress och en snygg design så är det mycket lättare att locka besökare. Så försök att få besökare så kan det nog bli en ganska stor sida =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Får runt 100 per dag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Väldigt bra början måste jag säga, se bara till att du uppdaterar sidan ofta med nytt innehåll så att besökare kommer tillbaka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Rutan till vänster där det står "We want you!" ligger lite över texten i mitten av sidan. Är det bara du som utvecklat sidan eller har något hjälpt dig? Redigerat 9 Augusti 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.