JePPe9 Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag råka visst skriva i fel forum här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Quake 3 spelade jag mycket när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag råka visst skriva i fel forum här. Jo men grattis! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 nintendo 64 när jag var typ 5-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Flyttar till allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Bruka spela Monkey Island och LBA2 och nintendo nes när jag var runt 4-7 års åldern, sen va jag mäst med vänner från klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Är det roligaste alla har gjort när de var små att spela diverse tv-spel? :o Seriöst.. Jag har svårt att komma på det direkt roligaste. Men det kan ha varit när jag var på semester med min kompis och bodde i en stuga med hans familj :) Den veckan var underbar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 jag lekte med kottar, det var det roligaste jag visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 När jag var 6 år spelade jag Quake 1. :P EDIT: Mycket roligt svar wAcko ;| sluta ljuga, du är 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jag spelade Wolfenstein 3D när jag var 6, troligen 1 av anledningarna till att jag hatar nazister nu. Det roligaste var väl TV:n med alla barnprogram. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Va väl typ att sitta och glo på någon film med kompisarna. Annars kan det vart Mario Kart 64 som min gamla kompis hade eller att bara va ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Va väl typ att sitta och glo på någon film med kompisarna. Annars kan det vart Mario Kart 64 som min gamla kompis hade eller att bara va ute.Min kusin hade också mario kart :) tyckte det var väldigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.