Aircondition Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Qué? För snabb? Det beror ju på musens DPI, vilket är justerbart genom bara ett enda knappklick på de flesta nya spelmöss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag vet men det kommer fortfarande gå för snabbt man måste typ ha sensvity 1.2 1.0 eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Musen blir inte snabbare eller känsligare bara för att den är trådlös. Jag har en Razer diamondback och den ha då funkat bra i alla lägen för mig. Se även till att du har en bra musmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag vet men det kommer fortfarande gå för snabbt man måste typ ha sensvity 1.2 1.0 eller nåt liknandeDu vet inget om det här, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Själv har jag Razer, valde mellan den, MX518 och copperhead, tog Diamond Back av Razer, fungerar skit bra, extremt bekväm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Ta en titt på och fyll i det du önskar. http://www.pricerunner.se/cl/110/Moess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag har användt Mx518 i typ 3 år :) har 2 stycken till båda familjens datorer http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=207 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Ja, nu börjar ni gå lite över gränsen jag menade 200-300kr inte minst 300kr. Aja tack för alla tipsen. Köpte en bra Oker gaming mouse för 199kr och en pupulär deltaco headset för 150spänn. (sammanlagt 450kr) Tack för alla tipsen! Kanske ska köpa razer diamondhack, prövade den i nån it cafe och den funkade dubbelt så bättre en den musen jag har nu. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Köp en deathadder istället för diamondback, har fått bättre kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jag gillar ljusen i diamond back och copper head. Sj ska jag köpa en Diamond back eller death adder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.