Hoppa till innehåll

Os


ELF
 Dela

Rekommendera inlägg

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/...427&d=90728

 

 

Kan Förstå att den Svenska Brottaren Blev Besviken och La Bronset i Mitten Av Mattan och gick därifrån...

 

asså det är den Olympiska Kommiten som har fel... dom är så blinda så dom ser inte att han är lessen... men jag menar dom kan la gå dit och hjälpa han... han blev besviken för att han mötte en italienare som han har vunit mot förut... men nu så förlorade han mot italienaren och fick brons och han kände jag känner mig inte redo för detta bronset..

 

 

 

Redigerat av Adriano
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har hört tre saker om OS:

 

1. Av de 50 000 (?) raketerna som sköts upp vid invigningen var 10 000 fejk. De lade till dem digitalt på skärmen.

 

2. Den söta tjejen som sjöng var inte hon som sjöng, det var en annan lite fulare som stod bakom scenen. Hon fick inte stå på scen för att hon var för ful. o_o

 

3. En tynglyftare smetade in händerna med handbollsklister istället för sånt där puder, och bröt armen.

Video: http://mj.barczyk.se/blog/3612/tyndlyftare...en-ur-led-video

 

OS är kasst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/...427&d=90728

 

 

Kan Förstå att den Svenska Brottaren Blev Besviken och La Bronset i Mitten Av Mattan och gick därifrån...

 

asså det är den Olympiska Kommiten som har fel dom är så blinda så dom ser inte att han är lessen men jag menar dom kan la gå dit och hjälpa han han blev besviken för att han mötte en italienare som han har vunit mot förut men nu så förlorade han mot italienaren och fick brons och han kände jag känner mig inte redo för detta bronset..

 

 

ursäkta att jag skriver konstigt så ni knappt kan läsa men är förbannad och lessen...

Men snälla, använd punkt och komma.

 

Han förlorade en match, la ifrån sig medaljen och gick, jag hör inget om att det skulle vara något fusk eller liknande i matchen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört tre saker om OS:

 

2. Den söta tjejen som sjöng var inte hon som sjöng, det var en annan lite fulare som stod bakom scenen. Hon fick inte stå på scen för att hon var för ful. o_o

 

OS är kasst. :)

Det skulle inte förvåna mig. E-TYPE gjorde lika dant. Det är ju en storvuxen kvinna som sjunger i hans låtar (bra röst). Men hon har inte varit med på scenen förräns något år tillbaka. Hon fick inte synas pga storleken. Men vad gör storleken när hon har röst...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Salzalada sakerna

 

Sången; Korrekt, en väldigt söt 9årig flicka mimade på scen, den fula sjöng bakom, gömd för sina sneda tänder och runda ansikte. Tyckte den "fula" var charmig, på sitt lilla egna vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OS var värdelöst. Jag säger det självklart inte för att det gick åt h*lvete för Sverige utan för att domarna/juryn inte kan hålla ögonen öppna. Exempel på det är t ex boxning,brottning och gymnastik. Såg på nån sån här gymnastik på trampett. Det var en Kinesiska som hoppa först ett hopp som blev hyffsat bra. Och sen skulle hon göra ett andra hopp och då landa hon på stjärten med händerna i mattan. Och sen var det en ryss som skulle hoppa. Ett bra första hopp och sen ett jäkligt bra 2:a hopp. Men på andra hoppet fick hon bara 0poäng (?). Och det sluta med att kinesiskan fick brons (!) Och ingen hade gjort ett så otrolig miss. Det är mygel så det visslar om det! Inga diktaturer ska få ha tillåtelse att ha OS det blir bara fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...