Hoppa till innehåll

Opartiska Moderatorer Som Stödjer Personliga Påhopp


LeWho
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

§1 Är ju strängt förbjudet, då om nån har skrivit nåt hotande, då är det lika bra att ta bort inlägget.

Annars kan det vara stötande för den utsatta personen.

 

haha, det där var det onödigaste som någonsin skrivits :rambo:

Det är lika bra att ta bort det.

För om nån ja, säger att jag typ är bög, då vill jag att det inlägget skall tas bort +! Att kallar man nån för bög typ så är det förtal, vilket man kan anmäla en för.

 

ps, varför var det onödigt intro? Du kan väll åtminstone förklara vad du menar när du skriver.

 

haha, om nån skrev att jag var bög skulle jag bara låta det stå som ett bevis på att personen som använde ordet dels har jävligt fel, dels inte vet vad det betyder och dels för att man är jävligt puckad om man inte kan uttrycka sig på bättre sätt än så. bög är bara ett ord, eller rättare sagt, det är 3 bokstäver, jag förstår inte hur man kan ta åt sig av 3 krumilurer. och som nån sa förut, varför skulle det vara negativt att vara bög? blir du upprörd över att bli kallad bög så är det f*n du som ska anmälas för att du kränker andra grupper.

 

och inget j*vla argument om att bög är ett negativt ord, det har EXAKT samma innebörd som homosexuell, det är bara idioter som använder bög som ett nedsättande ord, det är inget negativt med det egentligen. bara en puckad missuppfattning av de "smarta" som tror att "bög" är negativt bara föra att IQ-befriade mjölbaggar använder det.

 

Du fattar tydligen inte.

Vem i h*lvete vill få ett rykte som bög när man inte är det? Du kanske?! Om nån säger att du är bög i klassrummet, det sprids till hela skolan, hur skulle du känna dig då?

 

Och nej, jag är inte emot dom, vill bara inte bli kallad för en när jag inte är det.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du nu lewho får klaga hur mycket du vill, varför får inte han det då?

Haha älskar hur du ska försöka argumentera och för den 100:e gången tro att du vinner. Du har ingen heder eller respekt kvar i kroppen människa!

 

För att sedan besvara din igenomtänkta fråga så har jag aldrig påstått att Iron inte får klaga. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...