Hoppa till innehåll

Opartiska Moderatorer Som Stödjer Personliga Påhopp


LeWho
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är jag riktigt förbannad, vad är det jag ser?!

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...343&st=1332

 

Där kan vi se ett inlägg som är ett grovt påhopp då det betyder "bög", jag och JET svarar på hans inlägg utan påhopp, så tar någon moderator bort våra inlägg utan anledning, förklaring eller vad f*n som helst men låter hans inlägg vara kvar.

 

Hur tänker du som gjorde såhär? Din fege jävel, kom iallafall med en anledning om du ska j*vlas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, men det är där så att användaren/moderatorer kan se inlägget som han fick en varning/tillsägelse för.

Bör censureras, anser verkligen att ni moderatorer måste radera påhopp ur inlägg och inte bara ge en varning och låta det stå kvar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag riktigt förbannad, vad är det jag ser?!

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...343&st=1332

 

Där kan vi se ett inlägg som är ett grovt påhopp då det betyder "bög", jag och JET svarar på hans inlägg utan påhopp, så tar någon moderator bort våra inlägg utan anledning, förklaring eller vad f*n som helst men låter hans inlägg vara kvar.

 

Hur tänker du som gjorde såhär? Din fege jävel, kom iallafall med en anledning om du ska j*vlas.

Fega jävel? Ta reda på fakta innan du whinar sönder forumet korkade jävel.

U see what i did there?

 

 

Jag lät inlägget vara kvar för att jag hade vidtagit en åtgärd, d.v.s antingen givit en tillsägelse eller varning.

Jag har stor erfarenhet om att om jag varnar/säger till någon på ett visst inlägg och sedan tar bort inlägget så inte länken längre funkar när personen i fråga får sitt PM så börjar dom klaga över att man inte har något som helst bevis för att han/hon har skrivit inlägget.

 

Och vad hade det spelat för roll om jag censurerat "fag" till "f*g", hade det betytt så pass mycket för er?

 

Och ja, till de andra som kommenterade hans inlägg, inklusive dig LeWho, var glad över att ni inte fick någon varning över era inlägg som ni skrev. De var minst lika mycket personliga påhopp som Krook har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta reda på fakta innan du whinar sönder forumet korkade jävel.

U see what i did there?

Skulle du gett mig faktan i ett inlägg i tråden skulle jag sluppit whina.

 

Och vad hade det spelat för roll om jag censurerat "fag" till "f*g", hade det betytt så pass mycket för er?

Hade spelat stor roll.

 

Och ja, till de andra som kommenterade hans inlägg, inklusive dig LeWho, var glad över att ni inte fick någon varning över era inlägg som ni skrev. De var minst lika mycket personliga påhopp som Krook har gjort.
Jasså verkligen? JET skrev "idiot" och tar man åt sig av idiot kanske man ska tänka över hur allvarligt det är, men jag skrev inga påhopp. Att sedan kalla någon för "bög" är ett grovt påhopp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara omoget. Sen när är det negativt att vara homosexuell? Lägg ner projektet.

Sorgligt men sant har ordet 'bög' börjats använda mer som fjortis-svordom i dagens läge, och jag tror inte att Krook menade det som i att RHCP var homosexuell...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han sa att det var ett grovt påhopp, det är det knappast. Att kalla någon bög i negativt syfte är mer ett sätt att visa sin låga intelligens.

Att kalla någon för "bög" är ett grovt påhopp mot en homosexuell person då det är negativt och ett grovt skällsord.

 

Nu är inte JET homosexuell men det är ändå väldigt negativt och ett påhopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Läs Whine-Tråden" - Boffaroffe <3

 

Men i alla fall, alla fuska's moderatorer bedömmer lite olika, vilket vi får göra, vi går självklart efter en mall som vi tolkar och följer. Om ni läser igenom reglerna står all information ni behöver veta. Där står det bland annat att vi inte hinner kolla igenom alla trådar, vilket vi inte gör heller. Därför finns det ett anmälningssystem, använd det. Om inlägg blir anmälda är risken stor att åtgärder görs, som de gjorts här och den moderator som tar hand om en anmälan bedömmer på sitt sätt. Observera att vi är opartiska, vi bedömer med tanken att göra fuska.se till en bättre sida.

 

Dessutom står det även i reglerna att man ska kontakta en moderator via PM om man anser att den moderatorn har gjort ett fel och man kan diskutera med den moderatorn. Ingen av våra moderatorer är dum eller ignorerar medlemmar och vi försöker alltid vara rättvisa.

 

För att sammanfatta, moderatorerna är opartiska, använd anmälningsfunktionen, läs reglerna och acceptera en moderators bedömning så länge den inte är dum, kontakta då den moderatorn via PM.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...