Hoppa till innehåll

Opartiska Moderatorer Som Stödjer Personliga Påhopp


LeWho
 Dela

Rekommendera inlägg

kontakta då den moderatorn via PM.

Vilket jag skulle gjort om Boffaroffe skulle lämnat ett inlägg i tråden. Annars är det svårt att veta vem det är, och just därför startade jag denna tråd.

 

Så om man tar bort ett onödigt inlägg ska moderatorn skriva dit ett eget onödigt inlägg istället med andra ord. Eller ska vi gå runt och skriva in en liten stjärna i ett ord i alla inlägg som bryter mot någon regel för att man inte ska känna sig kränkt? För vem vet, jag kanske tar åt mig om du skriver att admin är en mupp?

Sedan var det det där att whina utan redovisa vad man menar... "ånej, moderatorerna missbrukar sin makt"... bara typ hundrade gången jag hör det på mina 4 år på det här forumet. Har dock aldrig träffat på så värst många konkreta exempel... märkligt sammanträffande eller hur?

 

För övrigt borde egentligen alla inlägg som leder till en återgärd tas bort om du frågar mig, tyvärr måste de vara kvar för att vi själva och medlemmen själv ska kunna se vilket inlägg en varning/tillsägelse gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är bara omoget. Sen när är det negativt att vara homosexuell? Lägg ner projektet.

håller med, sluta hetsa upp er, gå ut och ta en nypa luft.

 

kontakta då den moderatorn via PM.

Vilket jag skulle gjort om Boffaroffe skulle lämnat ett inlägg i tråden. Annars är det svårt att veta vem det är, och just därför startade jag denna tråd.

 

Så om man tar bort ett onödigt inlägg ska moderatorn skriva dit ett eget onödigt inlägg istället med andra ord. Eller ska vi gå runt och skriva in en liten stjärna i ett ord i alla inlägg som bryter mot någon regel för att man inte ska känna sig kränkt? För vem vet, jag kanske tar åt mig om du skriver att admin är en mupp?

Sedan var det det där att whina utan redovisa vad man menar... "ånej, moderatorerna missbrukar sin makt"... bara typ hundrade gången jag hör det på mina 4 år på det här forumet. Har dock aldrig träffat på så värst många konkreta exempel... märkligt sammanträffande eller hur?

 

För övrigt borde egentligen alla inlägg som leder till en återgärd tas bort om du frågar mig, tyvärr måste de vara kvar för att vi själva och medlemmen själv ska kunna se vilket inlägg en varning/tillsägelse gäller.

 

CG? Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

§1 Är ju strängt förbjudet, då om nån har skrivit nåt hotande, då är det lika bra att ta bort inlägget.

Annars kan det vara stötande för den utsatta personen.

haha, det där var det onödigaste som någonsin skrivits :rambo:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

§1 Är ju strängt förbjudet, då om nån har skrivit nåt hotande, då är det lika bra att ta bort inlägget.

Annars kan det vara stötande för den utsatta personen.

haha, det där var det onödigaste som någonsin skrivits :rambo:

 

Det är lika bra att ta bort det.

För om nån ja, säger att jag typ är bög, då vill jag att det inlägget skall tas bort +! Att kallar man nån för bög typ så är det förtal, vilket man kan anmäla en för.

 

ps, varför var det onödigt intro? Du kan väll åtminstone förklara vad du menar när du skriver.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror knappast RHCP sitter och gråtter o skär sig IRL. Varför inte PMa admin, och kolla vad dom han/moderatorerna har gett honom.. ?

Men LeWho om du ska klaga så får du knipa käft själv.

Varför skulle jag skära mig..?

 

För att det finns vissa människor som skär sig när dom är olyckliga för att få uppmärksamhet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

§1 Är ju strängt förbjudet, då om nån har skrivit nåt hotande, då är det lika bra att ta bort inlägget.

Annars kan det vara stötande för den utsatta personen.

 

haha, det där var det onödigaste som någonsin skrivits :rambo:

 

Det är lika bra att ta bort det.

För om nån ja, säger att jag typ är bög, då vill jag att det inlägget skall tas bort +! Att kallar man nån för bög typ så är det förtal, vilket man kan anmäla en för.

 

ps, varför var det onödigt intro? Du kan väll åtminstone förklara vad du menar när du skriver.

 

haha, om nån skrev att jag var bög skulle jag bara låta det stå som ett bevis på att personen som använde ordet dels har jävligt fel, dels inte vet vad det betyder och dels för att man är jävligt puckad om man inte kan uttrycka sig på bättre sätt än så. bög är bara ett ord, eller rättare sagt, det är 3 bokstäver, jag förstår inte hur man kan ta åt sig av 3 krumilurer. och som nån sa förut, varför skulle det vara negativt att vara bög? blir du upprörd över att bli kallad bög så är det f*n du som ska anmälas för att du kränker andra grupper.

 

och inget j*vla argument om att bög är ett negativt ord, det har EXAKT samma innebörd som homosexuell, det är bara idioter som använder bög som ett nedsättande ord, det är inget negativt med det egentligen. bara en puckad missuppfattning av de "smarta" som tror att "bög" är negativt bara föra att IQ-befriade mjölbaggar använder det.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror knappast RHCP sitter och gråtter o skär sig IRL. Varför inte PMa admin, och kolla vad dom han/moderatorerna har gett honom.. ?

Men LeWho om du ska klaga så får du knipa käft själv.

Varför skulle jag skära mig..?

 

För att det finns vissa människor som skär sig när dom är olyckliga för att få uppmärksamhet.

 

Så du menar att jag skulle skära mig för att det finns personer som är olyckliga och vill ha uppmärksamhet och då skär sig? Det låter inte särsligt trovärdigt.

 

Jag tycker i alla fall att det var onödigt och väldigt omoget av krook. Har också sett många andra liknande inlägg av honom och undrar varför han inte är bannad.. Man förstår ju att han bara är har för att vara omogen, störande och spammande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror knappast RHCP sitter och gråtter o skär sig IRL. Varför inte PMa admin, och kolla vad dom han/moderatorerna har gett honom.. ?

Men LeWho om du ska klaga så får du knipa käft själv

Det kallas för demokrati och yttrandefrihet, jag får klaga hur j*vla mycket jag vill.

 

Jag tror knappast RHCP sitter och gråtter o skär sig IRL. Varför inte PMa admin, och kolla vad dom han/moderatorerna har gett honom.. ?

Men LeWho om du ska klaga så får du knipa käft själv.

Varför skulle jag skära mig..?

För att det finns vissa människor som skär sig när dom är olyckliga för att få uppmärksamhet.

 

Så du menar att jag skulle skära mig för att det finns personer som är olyckliga och vill ha uppmärksamhet och då skär sig? Det låter inte särsligt trovärdigt.

 

Jag tycker i alla fall att det var onödigt och väldigt omoget av krook. Har också sett många andra liknande inlägg av honom och undrar varför han inte är bannad.. Man förstår ju att han bara är har för att vara omogen, störande och spammande.

 

Precis, sådana som han borde få banhammaren över sig på en gång, har man inget vettigt att tillföra utan bara vill j*vlas, trycka ner, förtala människor och spamma här så ska man absolut inte vara här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror knappast RHCP sitter och gråtter o skär sig IRL. Varför inte PMa admin, och kolla vad dom han/moderatorerna har gett honom.. ?

Men LeWho om du ska klaga så får du knipa käft själv.

Varför skulle jag skära mig..?

För att det finns vissa människor som skär sig när dom är olyckliga för att få uppmärksamhet.

Så du menar att jag skulle skära mig för att det finns personer som är olyckliga och vill ha uppmärksamhet och då skär sig? Det låter inte särsligt trovärdigt.

 

Jag tycker i alla fall att det var onödigt och väldigt omoget av krook. Har också sett många andra liknande inlägg av honom och undrar varför han inte är bannad.. Man förstår ju att han bara är har för att vara omogen, störande och spammande.

 

Precis, sådana som han borde få banhammaren över sig på en gång, har man inget vettigt att tillföra utan bara vill j*vlas, trycka ner, förtala människor och spamma här så ska man absolut inte vara här.

 

att bli bannad här är ett ganska ordentligt straff, eftersom man får livstids ban från sidan, och det finns många exempel på folk som har rättat till sig på några år här på fuska, jag är en av dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...