garkan Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Nu har jag gjort en simpel template som jag ville dela med mig med er. Den är dock inte croppad och är fortfarande en .psd fil. Därför rekommenderar jag att om du är nybörjare så borde du kolla nån guide innan du börjar hålla på med denna. Så här ser den ut.. Om du gillar den så finns nerladdnings länk här Annars så kan du lämna kritik om vad som borde ändras/tas bort/läggas till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Definitivt något som skulle kunna användas för en personlig hemsida, enkel design men ändå snygg och stilren. Kommer att se väldigt bra ut om man får lite mer innehåll så att allt det tomma täcks upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Den ser väldigt fin ut. Men den skulle vara perfekt om du skulle koda klart den så att man enkelt kan öppna html-filen (så som du nämnde tidigare) samt att sidan kommer med en färdig css-mall. Det skulle nog även uppskattas om alla bilderna fanns också som psd-alternativ för att man skall kunna snabbt och enkelt kunna redigera dem. Annars tror jag inte att den kan riktigt räknas som en html-template. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Den ser väldigt fin ut. Men den skulle vara perfekt om du skulle koda klart den så att man enkelt kan öppna html-filen (så som du nämnde tidigare) samt att sidan kommer med en färdig css-mall. Det skulle nog även uppskattas om alla bilderna fanns också som psd-alternativ för att man skall kunna snabbt och enkelt kunna redigera dem. Annars tror jag inte att den kan riktigt räknas som en html-template. Då gör jag det då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Snygg :) lite smal bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 I love it :) heltklart:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Ska försöka fixa in en blogg.se kod i denna så att du som är bloggare kan använda denna.. Kommer också göra olika färger som grön, gul och blå så att du kan välja vilken du tycker är snyggt :) Så jag har fullt up :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Ska försöka fixa in en blogg.se kod i denna så att du som är bloggare kan använda denna.. Kommer också göra olika färger som grön, gul och blå så att du kan välja vilken du tycker är snyggt :) Så jag har fullt up :D Det låter sexigt! tack igen för att du fixade min blogg lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag tycker inte att den är så snygg som alla andra verkar tycka... Tycker faktist inte den var snygg alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag tycker inte att den är så snygg som alla andra verkar tycka... Tycker faktist inte den var snygg alls.Utan att du sagt vad som inte passar och annat så är ditt inlägg helt o hållet värdelöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag tycker inte att den är så snygg som alla andra verkar tycka... Tycker faktist inte den var snygg alls. Btw, du hittar ingen snyggare Template på Freewebs eller liknande sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Okej färgerna är tråkiga passar inte ihop. bakgunden på bannern är inte så specielt snygg. är det penslar du har laddat ner eller ? Ser så ut iaf. Ska du göra så att man kan använda denna så måste du ha tillåtelse av han/hon som har gjort penslarna. men ändå dom passar inte in så mkt. '' Sidans titel'' är inte i mitten och det gör så det ser konstigt ut imo. Och om sidans titel ska stå i den texten så blir det ganska så fult skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.