leet Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vissa av er har ju hört talas om att det skickas räkningar när man går in på porr sidor...men ibland dyker de om själva.....vad gör man då om man inte e säker på att de inte skickar räkning??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Skaffa en pop-up blocker! Det har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Download.com har ett bra program som kallas Ad Ware lr något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) ett råd: gå inte in på porr sidor :angry: jag brym mig inte bara om dig utan din dator Redigerat 28 Mars 2004 av drage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vem vill gå in på Porr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ibland hamnar man på porrsidor av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag vet jag varnar er och söka på google och gå in på nån länk som bara e bladder ovanpå bladder tex: 4762ew74389/&%7462349732689 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ibland hamnar man på porrsidor av misstag. det e det jag menar....så hende det för mig...därför starta jag denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ja har en pop up saper...ad aware heter den! den e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Har hänt mig när jag stängde rutan komm det upp mer, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Det finns en störande länk som man inte ska klicka på. När man trycker där så kommer det upp en liten ruta sen så blir det mer och mer. Var tvungen att stänga av datorn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 vissa av er har ju hört talas om att det skickas räkningar när man går in på porr sidor...men ibland dyker de om själva.....vad gör man då om man inte e säker på att de inte skickar räkning??? Hur vet dom adressen hem till en själv, då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.