360Xbox Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Här är en gameplay trailer för ett väldigt häftigt spel som heter Prototype!! Jag kommer köpa det så fort det kommer ut! http://www.gametrailers.com/player/33185.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Här är en gameplay trailer för ett väldigt häftigt spel som heter Prototype!! Jag kommer köpa det så fort det kommer ut! http://www.gametrailers.com/player/33185.html verkar skit grymt, men vad var det ahn gjorde med alla gubbar? gjorde han typ så han blev dem eller tog han typ dem för att få mer kraft eller vad gjorde han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Här är en gameplay trailer för ett väldigt häftigt spel som heter Prototype!! Jag kommer köpa det så fort det kommer ut! http://www.gametrailers.com/player/33185.html verkar skit grymt, men vad var det ahn gjorde med alla gubbar? gjorde han typ så han blev dem eller tog han typ dem för att få mer kraft eller vad gjorde han? mm, han gjorde så han blev dom... typ som en kostym så ingen vet att man är den onda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Att låna idéer av så många olika spel kan bara gå på ett håll, det sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Typ, Zombie-GTA med överdrivet mycket allting, ser kul ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Verkar inte vara bra enligt mig. Fastnade inte heller för grafiken. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 ser inte speciellt bra ut dock säkert underhållande. kkänns lite som dead rising i annan miljö . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Lite en känslan fick jag också. Lite hack'n'slash (eller vad det heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Lite en känslan fick jag också. Lite hack'n'slash (eller vad det heter).Ett hack 'n' slash spel är det ju knappast. Hur får du det till att bli det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Känns som man bara springer runt och dödar gubbar. jag sa att det bara var en liten känsla jag fick. Jag sa inte att det var ett sånt spel eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Diablo 2 är ett typiskt Hack 'n' slash-spel. Spela det och fundera över hur fel du hade och den stora skillnaden hos dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 är det här spelet typ som crackdown till xbox 360? klart köp för mig då:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.