Hoppa till innehåll

Datorn Startas Om Slumpmässigt


xavio

Rekommendera inlägg

Om du av garrantiskäl inte kan öppna datorn och damma av så blås genom fläktluckan på baksidan av datorn (när den är avstängd givetvist). Försök annars att rensa datorn på onödiga filer och program för att få temperaturen att sjunka.

Garantin försvinner inte för att man gör ren datorn.. o.O

dock kan garantin gå ut om man byter ut delar själv.. d.v.s öppnar datorn

 

För att rensa datorn måste man antagaligen öppna den, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du av garrantiskäl inte kan öppna datorn och damma av så blås genom fläktluckan på baksidan av datorn (när den är avstängd givetvist). Försök annars att rensa datorn på onödiga filer och program för att få temperaturen att sjunka.

 

Garantin försvinner inte för att man gör ren datorn.. o.O

dock kan garantin gå ut om man byter ut delar själv.. d.v.s öppnar datorn

 

För att rensa datorn måste man antagaligen öppna den, eller?

 

Man kan ju köra in en luft-tryck eller va det nu heter i ventilations hålen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan passa på att ställa en liknande fråga...

 

En person har problem med datorn efter ominstallation av Windows XP.

Det första jag tänkte var, ominstallera en gång till. Men jag förklarar ändå.

Problemet är det att datorn kan krascha när som helst. Den kan stå på i någon minut eller 1 timme. Den stängs inte av när den kraschar utan den börjar pipa.

Kan det vara värmen här också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan fråga:

Min Windows Movie Maker visar bara 3 paneler, alltså den panelen själva videon är på, där man kan lägga till ljud och där man kan lägga till text som visas under filmen, men inte panelen där "huvudvideons" ljud är, vilket betyder att när jag lägger till ljud så kan jag inte ta bort videons orginella ljud, om ni förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du av garrantiskäl inte kan öppna datorn och damma av så blås genom fläktluckan på baksidan av datorn (när den är avstängd givetvist). Försök annars att rensa datorn på onödiga filer och program för att få temperaturen att sjunka.

 

Garantin försvinner inte för att man gör ren datorn.. o.O

dock kan garantin gå ut om man byter ut delar själv.. d.v.s öppnar datorn

 

För att rensa datorn måste man antagaligen öppna den, eller?

 

för att göra ren datorn lär man öppna den ja.

garantin försvinner inte för att man gör ren den.

dock så kan den göra det om man byter ut delar, om det nu var ett komplett datorpaket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan fråga:

Min Windows Movie Maker visar bara 3 paneler, alltså den panelen själva videon är på, där man kan lägga till ljud och där man kan lägga till text som visas under filmen, men inte panelen där "huvudvideons" ljud är, vilket betyder att när jag lägger till ljud så kan jag inte ta bort videons orginella ljud, om ni förstår vad jag menar.

Man kan inte göra det.

För att ändra ljudet så kan du dra samma klipp till ljudspåret, sen så går du till Verktyg sen Ljudnivåer, sen så drar du mätaren (eller vad man nu ska kalla den) längst åt höger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan fråga:

Min Windows Movie Maker visar bara 3 paneler, alltså den panelen själva videon är på, där man kan lägga till ljud och där man kan lägga till text som visas under filmen, men inte panelen där "huvudvideons" ljud är, vilket betyder att när jag lägger till ljud så kan jag inte ta bort videons orginella ljud, om ni förstår vad jag menar.

Man kan inte göra det.

För att ändra ljudet så kan du dra samma klipp till ljudspåret, sen så går du till Verktyg sen Ljudnivåer, sen så drar du mätaren (eller vad man nu ska kalla den) längst åt höger.

 

Så dum jag är, lol. Att jag inte tänkte på det. Tackar. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...