Ogri Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 på Onsdag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Börjar i morrn (Onsdag dvs) Ska bli kul att träffa alla polare. Bara 2 år kvar av skola nu (tills man börjar plugga på universitetet dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag börjar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Börjar imorgon (onsdag), men vi har ju bara lite upprop och så sen drar man och kör fotboll som vanligt. Men en ska kan jag se fram emot, kanske köper ett Ps3 närmaste veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 börjar på torsdag, hoppas jag blir frisk tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Imorgon (på onsdag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag äger er alla och börjar 1a september. B) Börjar på högskola. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag äger er alla och börjar 1a september. B) Börjar på högskola. :o Haha! Du måste vänta 11 dagar! Jag började igår, längtar tills imorgon! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Börjar imorgon (onsdag) (: Mycket härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 @Vitdom Det är bara bra, för jag måste flytta och så innan skolan börjar. @Wolfie Du ska allt in till Gbg på lör/söndag! o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jag äger er alla och börjar 1a september. B) Börjar på högskola. :o Varför får du börja den 1:a september <.<?Jag började igår, i högskola med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Nästa vecka tisdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.