Rullis Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Draghon; Vilken högskola ska du börja på? :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag börjar imorgon. Jag orkar inte att gå dit, men jag måste. Vi ska typ ha en samling å sånt skit, sen drar jag hem.eller huur!! helt onördigt att gå dit!! bara tråkit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jag börjar imorgon. Jag orkar inte att gå dit, men jag måste. Vi ska typ ha en samling å sånt skit, sen drar jag hem.eller huur!! helt onördigt att gå dit!! bara tråkit!! Du behöver gå i skolan, det ser jag redan nu. Så till alla barn där ute... Gå i skolan eller bli som denne! You still have a choice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jag börjar imorgon. Jag orkar inte att gå dit, men jag måste. Vi ska typ ha en samling å sånt skit, sen drar jag hem. eller huur!! helt onördigt att gå dit!! bara tråkit!! Du behöver gå i skolan, det ser jag redan nu. Så till alla barn där ute... Gå i skolan eller bli som denne! You still have a choice! Ajdå, det vill man ju inte. Har gått snart första veckan på en ny skola. Dn har varit skittråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Började den 20/8, har haft en seriös lektion hittills (Y). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Börjar i morrn.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Jag börjar oxå imorron, 25 aug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Börjar i morrn.. =(Samma här :( , samma skola och paralell också^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 imorgon börjar det.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Vi hade också den 18 augusti. Bläh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.