Gäst Ubuntu Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Ni har nog inte samma humor som mig, men gillar ni att skratta åt feta ungar så ärehär perfekt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Men va tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?Inte i allmänhet, utan sådana som beter sig idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?Du tycker alltså inte att det är idiotiskt att skrika och hota han som sköt sådär? Han var ju i klart underläge så han borde istället bett honom snällt att inte skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?Du tycker alltså inte att det är idiotiskt att skrika och hota han som sköt sådär? Han var ju i klart underläge så han borde istället bett honom snällt att inte skjuta. Men kanske han ville hålla sig kvar i medelläge/lägga sig i överläge. Alla har olika personligheter, jag skulle iallafal hålla mig kvar i medelläge, inte gå till underläge om jag inte hade haft ett skäl till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??Vad har det med ämnet att göra?Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??Vad har det med ämnet att göra?Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 De enda konstiga och idiotiska i denna video var nog de som sköt?Du tycker alltså inte att det är idiotiskt att skrika och hota han som sköt sådär? Han var ju i klart underläge så han borde istället bett honom snällt att inte skjuta. Ska man alltså underkasta sig för att man befinner sig i underläge? Låter jävligt mesigt imo. Den killen gjorde ju inget direkt fel, snarare de som sköt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock?? Vad har det med ämnet att göra? Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs? Samma fråga O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.