360Xbox Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men 360Xbox får ändå lägga upp filmen.öhhh.... va? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 (redigerat) boring varför lägger folk upp såna här Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men Ubuntu får ändå lägga upp filmen. Jag svarade 1337gamer007 Redigerat 29 Augusti 2008 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 boring varför lägger folk upp såna här Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men 360Xbox får ändå lägga upp filmen. Jag svarade 1337gamer007 Bara det att 360xbox är emot filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Ah, h*lvete. Blev lite fel där. Menar Ubuntu, ändrar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Alla kan göra misstag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn? Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk* håller med!! det är det jag försöker säga... <_< varför fattar ingen det? vafan är det roligare att se ett barn som är överviktigt skada sej??? herre gud <_< Han var ironisk. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn? Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk* håller med!! det är det jag försöker säga... <_< varför fattar ingen det? vafan är det roligare att se ett barn som är överviktigt skada sej??? herre gud <_< Han var ironisk. -_- ingen vättig människa skulle skratta åt feta människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 ingen vättig människa skulle skratta åt feta människorKlart de skulle göra. Vettiga människor har nämligen lärt sig etik och moral. Detta innebär att vi inte visar att vi tycker det är roligt eftersom det skulle kallas omoraliskt. Vi kan däremot tycka att det är roligt och skratta åt det framför våra datorskärmar. Du måste väl inse att vi inte kan påverka vad vi tycker är roligt och ej :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock?? Vad har det med ämnet att göra? Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs? Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad. Fel. Fetma kan mycket väl vara en sjukdom. Oavsett vilket tycker jag att det är för jävligt att folk alltid ska racka ned på överviktiga personer. Om du tycker att det är så otroligt roligt skulle jag gärna vilja se hur du skulle reagera om det varit du som blivit skjuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock?? Vad har det med ämnet att göra? Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs? Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad. Fel. Fetma kan mycket väl vara en sjukdom. Oavsett vilket tycker jag att det är för jävligt att folk alltid ska racka ned på överviktiga personer. Om du tycker att det är så otroligt roligt skulle jag gärna vilja se hur du skulle reagera om det varit du som blivit skjuten. Word.Dock så måste jag säga att vi är väldigt olika när det gäller humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock?? Vad har det med ämnet att göra? Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs? Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad. Fel. Fetma kan mycket väl vara en sjukdom. Oavsett vilket tycker jag att det är för jävligt att folk alltid ska racka ned på överviktiga personer. Om du tycker att det är så otroligt roligt skulle jag gärna vilja se hur du skulle reagera om det varit du som blivit skjuten. *Suck* Det är inte att han är överviktig som är roligt, men det har du inte förstått? Usch vad jag hatar troll och glädjedödare som dig. Jag skulle iallafall inte reagera som honom och skrika sådär när man är i klart underläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) Ni har nog inte samma humor som mig, men gillar ni att skratta åt feta ungar så ärehär perfekt: Redigerat 4 September 2008 av Pineapple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.