garkan Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Detta är ju för roligt.. Killen är ju överviktigt och då ville ubuntu skriva fet.. Men doktor har fortfarande rätt.. Ändå kan jag inte sluta skratta åt han när hans skriker.. IM GONNA KICK YOUR ASS! YOU MOTHERFUCKIN' BITCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock?? Vad har det med ämnet att göra? Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet? Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs? Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad. Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.Äntligen nån som fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?Schyst... Redigerat 27 Augusti 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?Schyst... Japp, stort sett det jag sa. Det är inte mitt fel att jag njuter mer av att se roliga saker hända tjocka människor utan det bara är så. Försök att klaga på en bög över att hon/han har en homosexuell läggning så får vi se hur det går. Redigerat 27 Augusti 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med. Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...? Schyst... Japp, stort sett det jag sa. Det är inte mitt fel att jag njuter mer av att se roliga saker hända tjocka människor utan det bara är så. Försök att klaga på en bög över att hon/han har en homosexuell läggning så får vi se hur det går. de brukar gå ganska bra för mig, ibland blir folk arga men annars går de väl ganska bra ontopic: det vore roligare att se ett anorexia barn bli skjuten med ett riktigt gevär istället för en fet unge med ett låtsas gevär, allvarligt talat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ha ha ha f*n vad kul jag dog f*n :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Ingen vettig människa skrattar åt tjocka :huh: . Det enda som var en smutta kul var hans röst :P Gel och ljus :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk* håller med!! det är det jag försöker säga... <_< varför fattar ingen det? vafan är det roligare att se ett barn som är överviktigt skada sej??? herre gud <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 boring varför lägger folk upp såna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) boring varför lägger folk upp såna här Därför att det här är Humor forumet. Du kanske inte gillar den men Ubuntu får ändå lägga upp filmen. Redigerat 29 Augusti 2008 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.