Boffaroffe Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) HALÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Heitfield, du var mycket trevlig :) Boffaroffe, jag har inte sagt att du bor på Stureplan. Jag bor på Östermalm det har du rätt i men jag har inte nån dum guccihandväska eller någonting. Jag tycker om kläder som är fina och bra för miljön och billiga. INTE saker som är märkeskläder eller någonting. Jag är ingen dum rik bitch jag är en intelligent tjej som bryr sig om de som är fattiga och brukar vara snäll! Du är taskig Boffaroffe som tror att du har rätt men det har du inte. Jag är mer en lantig blåbärsplockare än en rik snobb. Bara för att det finns några fjantar på Östermalm behöver du inte tro att jag är det! Men för tusan!!!! Boffaroffe, är du en Moderator? Moderatorer säger att man inte får vara taskig mot andra så är du taskig mot mig!!! Det var det fräckaste... du är så elak!!!! Jag skulle vilja anmäla dig men du är Moderator!!!! Du borde inte få vara Moderator!!! Hehe, lol. Låter det rimligt att avsätta en av de bättre moderatorer fuska har haft för att han sagt något "taskigt" i en tråd. ^^ Hoppas jag blir moderator nu för att jag fjäskade för en moderator, oj vänta, det är jag redan Men seriöst, vill du klaga på en moderator så skicka ett PM, skriv inte massa i trådarna ;) Tar och låser nu, den har spårat ur. Du glömde låsa som 10 andra pers har skrivit innan jag tog bort de inläggen. :(Dock tänker inte jag låsa den då jag är ganska då jag tycker det är roligt att trolla sönder forum. (kommer dock inte låsa upp om någon redan låst den) Upp till Xade om han ansér att tråden gått off-topic och har full makt att låsa tråden om han vill :> Jag vill ha debatt! Redigerat 27 Augusti 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Skapa en riktigt debatt-tråd, här whinar alla bara på första inlägget. Admin tog ju bort debatt forumet :( :( Men man kan ju alltid gå me i debatt gruppen om man vill Föresten så "whinar" inte folk, de diskuterar. Hade det bara klagat så hade man bara sagt att ud har fel, nu kommer folk med argument. Soad_token Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 HALÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Heitfield, du var mycket trevlig :) Boffaroffe, jag har inte sagt att du bor på Stureplan. Jag bor på Östermalm det har du rätt i men jag har inte nån dum guccihandväska eller någonting. Jag tycker om kläder som är fina och bra för miljön och billiga. INTE saker som är märkeskläder eller någonting. Jag är ingen dum rik bitch jag är en intelligent tjej som bryr sig om de som är fattiga och brukar vara snäll! Du är taskig Boffaroffe som tror att du har rätt men det har du inte. Jag är mer en lantig blåbärsplockare än en rik snobb. Bara för att det finns några fjantar på Östermalm behöver du inte tro att jag är det! Men för tusan!!!! Boffaroffe, är du en Moderator? Moderatorer säger att man inte får vara taskig mot andra så är du taskig mot mig!!! Det var det fräckaste... du är så elak!!!! Jag skulle vilja anmäla dig men du är Moderator!!!! Du borde inte få vara Moderator!!! Hehe, lol. Låter det rimligt att avsätta en av de bättre moderatorer fuska har haft för att han sagt något "taskigt" i en tråd. ^^ Hoppas jag blir moderator nu för att jag fjäskade för en moderator, oj vänta, det är jag redan Men seriöst, vill du klaga på en moderator så skicka ett PM, skriv inte massa i trådarna ;) Tar och låser nu, den har spårat ur. Du glömde låsa som 10 andra pers har skrivit innan jag tog bort de inläggen. :( Dock tänker inte jag låsa den då jag är ganska då jag tycker det är roligt att trolla sönder forum. (kommer dock inte låsa upp om någon redan låst den) Upp till Xade om han ansér att tråden gått off-topic och har full makt att låsa tråden om han vill :> Jag vill ha debatt! Ops, det händer ibland när man är trött, tackar för hjälpen ^^ Om du vill så ha igång tråden, men vi får se till att den inte spårar ut för mycket B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) Okej fuska.se. Det är klart att jag inte tror att jag kan ändra världen genom fuska.se! Jag blir lite ledsen när alla tror att alla djur förutom människor är killar. Och det verkar som om det inte finns tjejer som är människor för den delen. Jag blir ledsen för att kvinnor inte får lika hög lön och att även fast de har bättre betyg än killar och båda söker ett speciellt jobb så får killen det oftast men inte tjejen. Jag tror inte att jag är statsminister. Läs den sista meningen: Håller ni med mig? Inte: Nu måste ni alla vara snälla mot alla tjejer och låta dem få högre lön. Dem som är dumma (tex Desu) och kallar mig för snorunge bara för att jag är tio år är mycket sämre på att läsa än jag. Förrästen är alla som har sagt att jag whinar (Fjantigt, ni tror att ni är coola för att ni kan prata svengelsk slang) och tror att jag tror att jag är statsminister och kallar mig för snorunge kan slänga sig i väggen. Det ända ni behöver säga är: Jag håller med dig men du överdriver lite men det är ju inte hela världen att alla djur blir kallade killar men att kvinnor får lägre lön är inte snällt´. Så kan du säga, eller: Jag håller inte med dig lite onödig tråd osv... Nått sånt.. MEN DU FÅR INTE SKRIVA: DUMMA TIOÅRING DU ÄR EN SNORUNGE DU ÄR DUM I HUVUDET! :angry: :angry: MAN FÅR INTE KRÄNKA ANDRA PERSONER FÖR ÅLDER! Så, nu var det avklarat. Eftersom jag inte orkar vänta på den där "Du får inte posta här j*vla kritiker" gränsen ska försvinna tänkte jag svara dig redan nu. Lilla flicka. Nej men herre gud jag är en äcklig gammal gubbe buhuuhuhu. Nån som tog illa upp va? "MAN FÅR INTE KRÄNKA ANDRA PERSONER FÖR ÅLDER!" Detta är internet. På internet finns inga regler, det finns bara en regel och det är att det finns inga regler. <_< Förlåt mig så himlans mycket då, puttilulla.. Nej i h*lvete. Det här svaret du gjorde visar klart och tydligt för mig att du är otroligt inkompetent att följa ett råd och tror att du ska få exakt som du vill. Jag tänker inte ens ha medlidande för att du är knappt 10-11 år och inte riktigt har förstått den hårda världens lag. Gör som jag sa i mitt förra meddelande, kolla fakta först innan du gnäller om kvinnan har för lite respekt, eller vad det är du är ute efter. Vilket i sig är en ren j*vla lögn eftersom kvinnor får minst lika mycket uppmärksamhet som mannen får (om inte mer). "Nu måste ni alla vara snälla mot alla tjejer och låta dem få högre lön." j*vla pulver unge, jag tänker fanimig inte respektera kvinnan mindre eller mer än vad jag redan gör. Kvinnor är till för att älska med och ha sex med, rent sagt. Skaffa familj med m.m. Eller bara sätta på rakt av tills man inte orkar hålla på något mer. :kung: Och ja, detta är den vidriga värld vi lever i, lär dig att acceptera det. Om du nu är så j*vla anti-man så kan du ju vänta 8-9 år tills du har blivit åtminstone 18. Då kan du ju ändra världen, du kan ju starta en anti-man klubb och höja kvinnan bortom all tänkbar tillståndelse (in your dream). Tusen gånger om så skrattar jag. :lol: Redigerat 27 Augusti 2008 av Desu2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Skapa hellre ett ämne som är värt att disskutera. Det här är ju bara så otroligt barsnligt så det inte är sant. Angående frågan om videospel finns ett enkelt svar: Eftersom vi människor är så egoistiska och vill att allt ska kretsa runt oss själva vill vi känna samhörighet med allt och alla. Därför antar man ofta att saker är av sitt eget kön. Jag brukar t.ex. anta att djur är hannar men min lillasyster att de är honor. Vi tar nu det i beaktning och ser sedan på spelindustrin och andelen män i den. Min gissning ligger faktiskt på omkring 80-90%. Ja, faktiskt så verkar män i ren allmänhet vara mycket mer intresserade av teknik än kvinnor. Jag vet inte varför, men det är så det verkar vara. Kom nu inte och whina och säg att jag är diskriminerande och att tjejer faktiskt också kan göra datorspel, för JA, det betvivlar jag inte för en sekund. Nu är saken bara den att de inte tenderar att faktiskt GÖRA det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 vad kan ett fusk forum göra åt detta^^? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 vad kan ett fusk forum göra åt detta^^? Tror inte det var menat att "Vi" skulle göra något åt det. Möjligen att diskutera frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 För tusan var alla är dumma. De ända som typ är snälla på denna sida är Catgirl Huvudstaden Heitfield05 och typ Admin. Det finns säkert andra som är snälla också . Ni är så himla urruttna allihopa som är dumma. Jag vill säga en sak: Om någon skulle vilja låsa den här tråden. Jag ÄLSKAR denna sida men HATAR nästan alla användare. Alla hatar ju mig?! Jag är kanske en rik bortskämd snorunge i eran värld... Men innerst inne vet jag att jag är en av dem snällaste på fuska.se. Jag ska säga att jag är asledsen nu... Ni Har GJort mig tom och dyster och... STÄnG AV MIG DÅ!!!!! :angry: JAG BRYR MIG INTE OM JAG BLIR UTKASTAD FRÅN DENNA SKRÄPSIDA! Eller kanske. Jag skulle önska att... alla var snälla mot mig :( :( Ni vill ju sopa bort mig! Ni tycker att jag stavar asdåligt fasst jag stavar bättre än några andra här på fuska.se! Jag kommer fortfarande att läsa fusk. Men. XAde och Boffaroffe era styggingar lås den här dumma tråden nu! Du kan också göra det om du vill Draghon men du är inte elak. Catgirl är också ledsen. Och hon har inte heller gjort något!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Varför skulle vi stänga av dig bara för du gör en tråd som är jobbig och onödig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Den här tråden blir värre för varje inlägg :/ Man skulle ju också kunna glömma skiten och lägga möda på något annat... Skulle passa med en låsning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 För tusan var alla är dumma. De ända som typ är snälla på denna sida är Catgirl Huvudstaden Heitfield05 och typ Admin.Rövslickeri ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 HALÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Heitfield, du var mycket trevlig :) Boffaroffe, jag har inte sagt att du bor på Stureplan. Jag bor på Östermalm det har du rätt i men jag har inte nån dum guccihandväska eller någonting. Jag tycker om kläder som är fina och bra för miljön och billiga. INTE saker som är märkeskläder eller någonting. Jag är ingen dum rik bitch jag är en intelligent tjej som bryr sig om de som är fattiga och brukar vara snäll! Du är taskig Boffaroffe som tror att du har rätt men det har du inte. Jag är mer en lantig blåbärsplockare än en rik snobb. Bara för att det finns några fjantar på Östermalm behöver du inte tro att jag är det! Men för tusan!!!! Boffaroffe, är du en Moderator? Moderatorer säger att man inte får vara taskig mot andra så är du taskig mot mig!!! Det var det fräckaste... du är så elak!!!! Jag skulle vilja anmäla dig men du är Moderator!!!! Du borde inte få vara Moderator!!! Hehe, lol. Låter det rimligt att avsätta en av de bättre moderatorer fuska har haft för att han sagt något "taskigt" i en tråd. ^^ Hoppas jag blir moderator nu för att jag fjäskade för en moderator, oj vänta, det är jag redan Men seriöst, vill du klaga på en moderator så skicka ett PM, skriv inte massa i trådarna ;) Tar och låser nu, den har spårat ur. Jag överväger mitt beslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg