Hoppa till innehåll

Polis Stoppar Kille Med En Hund...


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Håller er till ämnet va? Husdjur och hur polisen aggerade?

 

[Och vad menar du med "männsikan är på top i näringskedjan så behöver man inte bete sig på ett sånt sätt vi gör" ?

 

Soad_token

skulle små katter vara högst då eller???

nä, det jag säger är att människan idag beter sig dåligt ur min synvinkel. man dödar utrotningshotade djur bara för pälsens skull, man förstör planeten, så om du inte fattar vad jag ens menar med att människan är på top i näringskjedan så... ja... :huh:

 

Jag fattade vad du menade med "i top av näringskedjan", det jag ville att du skulle förkklara vad det var vi gör dåligt och vad det har med något av det här att göra?:S

 

Sen, till alla er som pratar om att människor och djur är lika värda. En snabb fråga ni är på en båt, båten sjunker du hamnar i en livflotte och kan ta med en person/ett djur. En 8-årig liten flicka (som du aldrig har träffat förut) ber (och då menar jag ber panikslaget) dig att ta ombord henne och därmed rädda hennes liv. Men även din hund ligger i vattnet och den kommer att dö om du inte tar ombord hunden. Det finns inget sätt att få båda i flotten och den ni lämnar i vattnet kommer garanterat dö.

 

Vem väljer du?

 

Skuller vilja se ett svar från följande: Ubuntu, D48, 360Xbox och Paw

 

Soad_token

 

ok fråga ett. jag har sagt ett eller flera ex

2 jag väljer min hund...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan ju säga såhära till er som påstår att man inte kan knyta samma "band" med ett djur, Jag hade en katt en gång i tiden som jag älskade mycket. Han dog (Ganska plågsam död) samma år dog min farmor och den jag saknar mest är min katt. Kanske för att jag nästan aldrig träffa min farmor bara på födelsedagskalaser.

 

Det jag vill säga är att de är olika för person till person, Ta som för mig tex, Jag saknar min katt mest eftersom jag träffade honom VARJE dag och farmor kanske 6-7 om året. Men för någon av er som träffar er farmor ofta så kan jag endå förstå att ni hellre vilja att er farmor skulle ha klarat sig mer än ett katt.

 

Och påtal om filmen, Jo polis-mannen gjorde sitt jobb såklart regler är regler som ska följas, Men 15-20 minuter för att skriva en böteslapp låter väldigt skumt till mig och med tanke på hur dom båda poliserna uttrycker sig så får man ju sina aningar att dom bryr sig inte ett skit att man har ett döende djur i bilen som håller på och kvävas (ett av dom mest plågsama dött-setten)

 

Thx för mig Eldir

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och påtal om filmen, Jo polis-mannen gjorde sitt jobb såklart regler är regler som ska följas, Men 15-20 minuter för att skriva en böteslapp låter väldigt skumt till mig och med tanke på hur dom båda poliserna uttrycker sig så får man ju sina aningar att dom bryr sig inte ett skit att man har ett döende djur i bilen som håller på och kvävas (ett av dom mest plågsama dött-setten)

 

Thx för mig Eldir

japp där kom det! polisen är ju f*n dum---....---
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Och vad menar du med "männsikan är på top i näringskedjan så behöver man inte bete sig på ett sånt sätt vi gör" ?

 

Soad_token

skulle små katter vara högst då eller???

nä, det jag säger är att människan idag beter sig dåligt ur min synvinkel. man dödar utrotningshotade djur bara för pälsens skull, man förstör planeten, så om du inte fattar vad jag ens menar med att människan är på top i näringskjedan så... ja... :huh:

 

Jag fattade vad du menade med "i top av näringskedjan", det jag ville att du skulle förkklara vad det var vi gör dåligt och vad det har med något av det här att göra?:S

 

Sen, till alla er som pratar om att människor och djur är lika värda. En snabb fråga ni är på en båt, båten sjunker du hamnar i en livflotte och kan ta med en person/ett djur. En 8-årig liten flicka (som du aldrig har träffat förut) ber (och då menar jag ber panikslaget) dig att ta ombord henne och därmed rädda hennes liv. Men även din hund ligger i vattnet och den kommer att dö om du inte tar ombord hunden. Det finns inget sätt att få båda i flotten och den ni lämnar i vattnet kommer garanterat dö.

 

Vem väljer du?

 

Skuller vilja se ett svar från följande: Ubuntu, D48, 360Xbox och Paw

 

Soad_token

 

ok fråga ett. jag har sagt ett eller flera ex

2 jag väljer min hund...

 

Du ljuger, ingen frisk människa i världen skulle välja en hund framför en liten oskyldig flicka som har hela livet framför sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju säga såhära till er som påstår att man inte kan knyta samma "band" med ett djur, Jag hade en katt en gång i tiden som jag älskade mycket. Han dog (Ganska plågsam död) samma år dog min farmor och den jag saknar mest är min katt. Kanske för att jag nästan aldrig träffa min farmor bara på födelsedagskalaser.

 

Det jag vill säga är att de är olika för person till person, Ta som för mig tex, Jag saknar min katt mest eftersom jag träffade honom VARJE dag och farmor kanske 6-7 om året. Men för någon av er som träffar er farmor ofta så kan jag endå förstå att ni hellre vilja att er farmor skulle ha klarat sig mer än ett katt.

 

Och påtal om filmen, Jo polis-mannen gjorde sitt jobb såklart regler är regler som ska följas, Men 15-20 minuter för att skriva en böteslapp låter väldigt skumt till mig och med tanke på hur dom båda poliserna uttrycker sig så får man ju sina aningar att dom bryr sig inte ett skit att man har ett döende djur i bilen som håller på och kvävas (ett av dom mest plågsama dött-setten)

 

Thx för mig Eldir

Ok du sörjer din katt mer efter som du inte träffade din farmor så ofta. Det kan jag förstå och det är inge fel i det.

 

att det tog så länge är knaske inte så konstig, kolla hur snubbe beter sig, han kan inte stå still han pratar osamanhängade och kan inte förstå de lättase komandon. På minner väldigt mycet om en person som är påtänd. Det gör ju att polisen måste utreda. Låt os säga att polisen hade släppt iväg killen i det tillståndet han var och han hade kört ihälsig och en småbarns familj. Hur hade nin regerat på polisen sbetende då? hade ni inte tyckt att han va en idot som släppte iväg en kille så panikslagen att han inte ens ser skillnade på sitt körkort och kreditkort (eller va det va han blandade ihop det med)?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...