DonaldDuck Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hej fuska.se, nu skulle jag vilja ha en egen dator =) ska vara billig är väl ganska viktigt, ska främst användas till att lägga upp youtube vids, se på filmer, *host* ladda ner låtar *host* och spela rs på private server, med grafiken som fanns 2006. Spelar inte så stor skillnad mellan en laptop eller en stationär. Den jag är på nu som är familjens har ett nVidia GeForce 6100 .. får gärna vara värre än det P.G.A att jag har det på prestanda nu och tycker att grafiken är perfekt, tipsa mig nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Vad är din budget? wAcko kan nog fixa en grym dator till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Bygga en egen e ett bra alternativ, och har hittat 2 bra 1GBs Ram minnen billigt:http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=313834&CKS=PCW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hej fuska.se, nu skulle jag vilja ha en egen dator =) ska vara billig är väl ganska viktigt, ska främst användas till att lägga upp youtube vids, se på filmer, *host* ladda ner låtar *host* och spela rs på private server, med grafiken som fanns 2006. Spelar inte så stor skillnad mellan en laptop eller en stationär. Den jag är på nu som är familjens har ett nVidia GeForce 6100 .. får gärna vara värre än det P.G.A att jag har det på prestanda nu och tycker att grafiken är perfekt, tipsa mig nu =) Konstigt du tycker grafiken är perfekt när du typ inte spelar spel. Som WoW eller Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Hej fuska.se, nu skulle jag vilja ha en egen dator =) ska vara billig är väl ganska viktigt, ska främst användas till att lägga upp youtube vids, se på filmer, *host* ladda ner låtar *host* och spela rs på private server, med grafiken som fanns 2006. Spelar inte så stor skillnad mellan en laptop eller en stationär. Den jag är på nu som är familjens har ett nVidia GeForce 6100 .. får gärna vara värre än det P.G.A att jag har det på prestanda nu och tycker att grafiken är perfekt, tipsa mig nu =) Konstigt du tycker grafiken är perfekt när du typ inte spelar spel. Som WoW eller Crysis. att grafikenär perfekt när grafikkortet är på prestanda Vad är din budget?wAcko kan nog fixa en grym dator till dig. väldigt lite.. ca. 3000kr, men mina krav är ju också låga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Min syrra köpte typ en Tohsiba för 4000 och den är väldigt bra. Typ bra all-round dator. Men om du vill ha en dator som ska räcka så måste du gå högre än 3000. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Drar upp en kundvagn, hold on. https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=994-44122 Redigerat 24 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 "Samsung SH-S223F/BEBE DVD±RW Dual-Layer 22X BLACK Bulk SATA" är en DVD spelare eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 DVD-Läsare/Brännare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 jaha.. men jag tror inte att jag kan bygga en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Om du bara ska spela Rs och ladda upp YouTube videos så behövs det inte mer än en dator för högst 4000! HÄR kan du hitta dig en billig dator!!! ta stationära datorer och leta efter Compaq Presario SR5532SC. Tror den duger till dig. Lite fakta: Chassi: Tower (stående) Processor: Intel® Pentium® Dual Core processor E2180 Internminne: 3GB DDR2-SDRAM. 2 dimmplatser. Moderkort: Inforamtion saknas Grafik: NIVDIA GeForce 9300, upp till 256 MB delat grafikminne Ljud: High Definition Audio 5.1 Hårddisk: 320 GB SATA 3G Hårddisk (7200 rpm) Källa: NetOnNet Annars kan du ju köpa en lite sämre...Det finns en för 2990:- som duger till att ladda upp videos och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 jaha.. men jag tror inte att jag kan bygga enDatorbutikens smidiga funktion tillåter dig att välja att få din dator ihopbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.