Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Som rubriken säje, ska ni börja spela det när det släpps??? Ja ska nog och det hade varit roligt att spela med någon i början av spelet. samma klass som jag ska vara: http://textwall.blogspot.com/2008/08/warha...izard-beta.html EDIT: det komemr ut den 17 sep. Redigerat 24 Augusti 2008 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Jaop ja skulle vilja börja spela, men jag tror ej jag vill betala 60-110 spänn i månaden.. men det e ju inte riktigt bestämt om dem ska ha fee på spelet men det verkar väldigt bra och roligt spel =D xD ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Jaop ja skulle vilja börja spela, men jag tror ej jag vill betala 60-110 spänn i månaden.. men det e ju inte riktigt bestämt om dem ska ha fee på spelet men det verkar väldigt bra och roligt spel =D xD ^^Värkar skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 jag ska nog vänta och se hur det blir först så det inte floppar som AoC och Rohan har gjort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Nej, det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 jag ska nog vänta och se hur det blir först så det inte floppar som AoC och Rohan har gjort :POm du kolar på videorna i min länk så ser du att det inte komemr bli som AoC för här finns gear til högre lvlar och massa sånna grejor som AoC inte hade, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Alla nya MMOs är ååh så fantastiska tills man testar själv.. WAR blir nog som AoC, överhypat, trasigt och dåligt. http://www.massively.com/2008/07/11/mark-j...rhammer-online/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Håller mig nog till WoW, gillar PvE mer än PvP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Håller mig nog till WoW, gillar PvE mer än PvPPå Warhammer online är det mest RvR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Men vilka är det som slåss då? Jusste, det är PvP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Har spelat WAR snart i en vecka nu, vart en riktigt överraskning av hur bra det faktiskt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 jag håller mig till wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.