dark_master Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Är det någon som har ett bra tips om något onlinespel som inte kostar pengar och inte är runescape, tibia eller MU online? Svara snabbt för jag vill ha nåt att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Fel forum, skriv i dator eller webspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Warrock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 flyff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScapeHenke Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Shaiya är ett riktigt bra spel, samma grafik som WoW fast gratis. man måste dock ladda hem spelat och det tar ett litet tag, men det är absolut värt det! nedladdningen tar unge fär 30min till en timme. grafik= 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ijji.com (y) Spelar själv Rounders Poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 WoW är inte vad man kallar bra grafik, shaiya har ju ingen vidare grafik heller. Spela rappelz, riktigt bra spel, annars kan du projsa 200 spänn och köpa guild wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Är det någon som har ett bra tips om något onlinespel som inte kostar pengar och inte är runescape, tibia eller MU online? Svara snabbt för jag vill ha nåt att spela! Jag vet ett bra spel. Det kallas Real-life! Man får spela en karaktär som du är född som! Grafiken är OTROLIGT realistisk, nästan så att man tror att det är IRL. Du kan göra vad du vill som fysiken i världen tillåter! Här är hemsidan: www.go-outside-the-door-you-fucking-basement-dweller.com Kort sagt, sluta spela wow och alla andra tönt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Är det någon som har ett bra tips om något onlinespel som inte kostar pengar och inte är runescape, tibia eller MU online? Svara snabbt för jag vill ha nåt att spela! Jag vet ett bra spel. Det kallas Real-life! Man får spela en karaktär som du är född som! Grafiken är OTROLIGT realistisk, nästan så att man tror att det är IRL. Du kan göra vad du vill som fysiken i världen tillåter! Här är hemsidan: www.go-outside-the-door-you-fucking-basement-dweller.com Kort sagt, sluta spela wow och alla andra tönt spel. Jo, jag har hört talas om ett liknande spel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawl Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Nu med en uppföljare. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 men snälla kolla alla andra trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.