Ljungan Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Tja!. jag bara undrar om det är nån som vet vart man får tag på så kallade "fingerbikes"?. det är som en minicykel man cyklar med fingrarna, och typ gör tricks . Ni som bor i borås vet säkert vad jag pratar om nu. men jag har letat igenom hela "knallerian" o hela stan, men inte ett sk't hitta jag :( . leta hela google typ, hela blocket, tradera, o ebay, på ebay hitta jag massa men dom fraktar inte till sverige! <_< . O en på ebay sa att jag kuned komma o hämta den :lol: :P (offtopic lol). men vore välldigt tacksamt om nån svarade, eller om nån har nån gammal c ykel liggandes till salu. inte många kronor men vill så gärna ha en pga av att jag har vunnit massa "tech deck"(nån fingerboard sak) ramper. as coola, men har ingen användning av dom :( . så liksom vill ha en cykel att leka med dom i X). dock ingen bräda... Tack på förhand, Ljungan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Efter en snabb sökning på Yahoo Answers verkar det som om "Toys 'r' us" säljer dessa fingerbikes. Kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ljungan Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Efter en snabb sökning på Yahoo Answers verkar det som om "Toys 'r' us" säljer dessa fingerbikes. Kolla där. Jo. tack, dom har ingen katalog online, och orkar inte åka till gbg för att kolla om dom har det :P får väll fråga min kompis gbg om han offra sig för mig... Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 väx upp och sluta lek med leksaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 väx upp och sluta lek med leksakerMogen kommentar, var snäll och lämna detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) väx upp och sluta lek med leksaker Det är ju mer moget att leka med leksaker än att skriva idiotiska kommentarer som denna... Så det är nog du som ska växa upp... Dessutom kan killen stava och börja mening med stor bokstav och avsluta med punkt... Jag har en gammal fingerbike som kan fungera med lite lim... Lol... Men bara om du orkar komma till Bidarehem (Tidaholm) och hämta den... :P Redigerat 26 Augusti 2008 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Gå till knalleland och leta typ i BR eller typ i stan.. Det MÅSTE finnas.. För jag tror inte du har letat i varenda leksaks/hobby affär.. Jag tror den nya hobbex har fingerbike's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 väx upp och sluta lek med leksaker Nja, kan ju klassas som en 'mognare' leksak. Finns folk som är väldigt bra med sådana grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ljungan Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Gå till knalleland och leta typ i BR eller typ i stan.. Det MÅSTE finnas.. För jag tror inte du har letat i varenda leksaks/hobby affär.. Jag tror den nya hobbex har fingerbike's. Nepp. Letat i hela borås :lol: . Inte nått hitta jag... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ForNoOne Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 väx upp och sluta lek med leksaker Det är ju mer moget att leka med leksaker än att skriva idiotiska kommentarer som denna... Så det är nog du som ska växa upp... Dessutom kan killen stava och börja mening med stor bokstav och avsluta med punkt... Jag har en gammal fingerbike som kan fungera med lite lim... Lol... Men bara om du orkar komma till Bidarehem (Tidaholm) och hämta den... :P Har du kvar den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?templa...tle=Fingerboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?templa...tle=FingerboardDet där är fingerboard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.