Hoppa till innehåll

Köpa Fingerbike?


Ljungan
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!. jag bara undrar om det är nån som vet vart man får tag på så kallade "fingerbikes"?. det är som en minicykel man cyklar med fingrarna, och typ gör tricks . Ni som bor i borås vet säkert vad jag pratar om nu. men jag har letat igenom hela "knallerian" o hela stan, men inte ett sk't hitta jag :( . leta hela google typ, hela blocket, tradera, o ebay, på ebay hitta jag massa men dom fraktar inte till sverige! <_< . O en på ebay sa att jag kuned komma o hämta den :lol: :P (offtopic lol). men vore välldigt tacksamt om nån svarade, eller om nån har nån gammal c ykel liggandes till salu. inte många kronor men vill så gärna ha en pga av att jag har vunnit massa "tech deck"(nån fingerboard sak) ramper. as coola, men har ingen användning av dom :( . så liksom vill ha en cykel att leka med dom i X). dock ingen bräda...

 

Tack på förhand, Ljungan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter en snabb sökning på Yahoo Answers verkar det som om "Toys 'r' us" säljer dessa fingerbikes. Kolla där.

Jo. tack, dom har ingen katalog online, och orkar inte åka till gbg för att kolla om dom har det :P

får väll fråga min kompis gbg om han offra sig för mig...

 

Tack ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

väx upp och sluta lek med leksaker

Det är ju mer moget att leka med leksaker än att skriva idiotiska kommentarer som denna... Så det är nog du som ska växa upp... Dessutom kan killen stava och börja mening med stor bokstav och avsluta med punkt...

 

Jag har en gammal fingerbike som kan fungera med lite lim... Lol... Men bara om du orkar komma till Bidarehem (Tidaholm) och hämta den... :P

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

väx upp och sluta lek med leksaker

Det är ju mer moget att leka med leksaker än att skriva idiotiska kommentarer som denna... Så det är nog du som ska växa upp... Dessutom kan killen stava och börja mening med stor bokstav och avsluta med punkt...

 

Jag har en gammal fingerbike som kan fungera med lite lim... Lol... Men bara om du orkar komma till Bidarehem (Tidaholm) och hämta den... :P

 

 

Har du kvar den???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...