360Xbox Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 En ganska gammal film om en kille som kan trycka svärd igenom sej!! jag vet hur.... http://www.kossan.se/roliga-filmer/svaerd_igenom_kroppen.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Använder du rätt designade verktyg och undviker organ så är det möjligt. Skulle dock gissa på att det är fejk. Redigerat 28 Augusti 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Jag tro jag sett det där på TV nån gång. Rätt häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 måste vara fake, han känner ju det inte äns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 måste vara fake, han känner ju det inte änsdet finns folk som gör nån "metod" att dom har tryckt igenom där eller vad man ska säga flera, flera, flera gånger...det är plågsamnt, dom trycker sådär förbi alla tarmar, inte igenom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 krävs många försök för att det ska lyckas medan man försöker blir man härdard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik han riskerar inte livet, han har gjort "tunnlar igenom kroppen, förbi alla organ osv...btw, hur kan det va fejk? förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Han är högst troligt påverkad av smärtlindrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 eller så är filmen ändrad i något program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik han riskerar inte livet, han har gjort "tunnlar igenom kroppen, förbi alla organ osv...btw, hur kan det va fejk? förklara... Och han riskerar inte infektioner och blodförlust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik han riskerar inte livet, han har gjort "tunnlar igenom kroppen, förbi alla organ osv... btw, hur kan det va fejk? förklara... Och han riskerar inte infektioner och blodförlust? De kanske har rengjort svärdet med något kraftigt infektionsförebyggande, och de såg väl antagligen till blodförlusten så snart han tog ur svärdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.