xpliT Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Är det bara jag som får 500 - serverfel och IPS error ibland när jag är inne på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Nä då jag fick det också alldells nyss . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Är det bara jag som får 500 - serverfel och IPS error ibland när jag är inne på fuska?Nej du är inte ensam. Brukar få det ganska ofta, men det händer bara i ett endaste forum och det är i feedback forumet. När jag går in där så brukar sidan lagga till och sedan kommer det upp en ruta som det står 500- serverfel eller nått liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Fixat, databasen som mådde dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Har också fått det ibland, får även FastCGI error men det var ett tag sen har mest fått 500 på senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Jag brukar få det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jag får det fortfarande, jag kan inte göra något alls på fuska.se med Firefox, Men det funkar bättre med google chrome. får 500 error hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jag fick det hela kvällen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Får det hela tiden i firefox, verkar funka klockrent i Google Chrome dock. - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Funkade inte alls för mig igår kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Ett tips om ni får det är att testa i en annan webbläsare alt. starta om webbläsaren helt. Håller på och undersöker vad det beror på men har inte kunnat hitta något speciellt skäl till det. Sedan verkar det enbart drabba vissa. För er som det har hänt vilken webbläsare har ni använt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Jag använder FF och det har hänt ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.