Pefsin Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 undrar om nån vet ungefär vilka spel och på vilken grafik min dator skulle klara. jag har: AMD dual core, 3 Ghz 2 gig ram 8800 GTS 320 MB vad borde den klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Exakt processor står inte. Men du skulle antagligen kunna spela det mesta. Grafikkortet är inte jättebra, men heller inte dåligt. Processorn är väl okej den med. Vågar jag säga Crysis i minst medium? Jag tror det. Då har du i alla fall nåt att titta på. Det är enklare om du säger vad det är du tänkt spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) borde den inte klara TF2 utan att datorn hänger sig? det har den nämligen gjort flera gånger :( edit: processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0GHz Redigerat 2 September 2008 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Din dator klarar det mesta idag. Men varför TF2 hänger sig fattar jag inte själv heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 borde den inte klara TF2 utan att datorn hänger sig? det har den nämligen gjort flera gånger :( edit: processor: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0GHz Det kan kanske bero på nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 borde den inte klara TF2 utan att datorn hänger sig? det har den nämligen gjort flera gånger :( edit: processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0GHz det kanske är ditt grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 jo jag vet att det är nåt med graffet, för det är "streck" på skärmen och så fort jag installerar drivrutiner kraschar datan. ska skicka tillbaka det till datorbutiken så får dom skicka ett nytt :) btw, behöver mitt grafikkort nån extra kylning det borde väl inte göra det. :huh: för när jag spelar blir det ganska varmt. vad jag vet iaf är att min dator borde klara TF2 eftersom en kompis har sämre delar i sin dator men klarar det på max grafik ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 klarar dom flesta spel iaf. men vad har du för grafik-kort ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 geforce 8800 GTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Med tanke på vad ni pratar om här så undrar jag också vad min dator klarar idag? Lite info: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5300+ ~ 2,7 GHz Nvidia Geforce 8400GS 256MB 2GB RAM (vet inte vilken sort) Min dator är helt konstig, laggar när jag spelar NFSC på låg grafik! Redigerat 3 September 2008 av Legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Med tanke på vad ni pratar om här så undrar jag också vad min dator klarar idag? Lite info: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5300+ ~ 2,7 GHz Nvidia Geforce 8400GS 256MB 2GB RAM (vet inte vilken sort) Min dator är helt konstig, laggar när jag spelar NFSC på låg grafik! Inte så konstigt det lär vara en av de sämsta grafikkorten i 8000-serien. geforce 8800 GTS Har du kolla så att det inte är smuts eller liknande i grafikkorts fläkten? (eller chassi fläktar). Om det är värme problem vi pratar om. Redigerat 3 September 2008 av Sweoggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Har faktiskt aldrig tänkt på det, måste kollas upp. Vad går ett Gefroce 8800GT på ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.