fimpen Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ska jag ha cross moppe eller vanlig moppe nästa år? Vanlig har ju utrymme vid sätet men det har väl inte cross moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 tycker en vanlig jag.. men det är jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ta en Vanlig EU Moppe! Då kan någon sitta bakom dig ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Inte EU, bu ^^. det kan de på flesta vanliga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ta en Vanlig EU Moppe! Då kan någon sitta bakom dig ochså. också* min vän :) Ta en Gilera stalker eller Yamaha aerox.. låt den vara otrimmad om du så inte vill bli tagen av mr.blue.. Vänta tills 15år o skaffa körkort först, för nu ska dom höja säkerheten på moppar o sånt så en polisbil/moppe kommer du se då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Min kompis har en Rieju (cross, om det nu stavas så) och han sjuttsar utan problem, provade att sitta 3 på den en gång och det funkade också jag har kört moppe i ett halvår och bara blivit stoppad en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ett riktigt LOL! Cross Moppe såklart om du inte får köra en riktigt motorcykel :] Vanlig moped = Very boring, no gears, och tråkigt motorljud ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Ta den som är billigast. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Men jag snackar inte om att skjutsa det skiter jag i om det går. Snackade om man kan hä upp sätet och ha saker i på cross moppe? För det gå iaf på vanlig moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Men jag snackar inte om att skjutsa det skiter jag i om det går. Snackade om man kan hä upp sätet och ha saker i på cross moppe? För det gå iaf på vanlig moppe.Inte på min kompis iaf men det är ju inte omöjligt att någon har så att man kan det men det kan inte vara många som har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2sonic Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) Ifall du vill impa på tjejer ska du ju lätt ha cross, eumoppe är så himla uttjatat nu... : P sen så är ju gilera det bästa märket :rolleyes: Redigerat 4 September 2008 av 2sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Peugeot Speedfight 2 ska du satsa på, eller en aprilia sr50, bland värdaste mopparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.