Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Hej! Vad gör du efter skolan? De flesta brukar ju göra sina läxor. Men har du några aktiviteter? Det kanske finns en liknande tråd men då får ni säga till mig. Jag gör så här: Måndag: Basketträning, läxor Tisdag: Ledig dag! Kort skoldag, läxor, fuska.se! Onsdag: Basketträning, läxor. Torsdag: Piano, läxor. Jag kanske hinner gå in på fuska.se då också. Fredag: Går hem och packar för jag ska åka till landet (Jag brukar göra det varje helg). Och så mysar jag på landet med mammas och pappas lyxmiddag. Lördag: Gör något kul på landet. Det kanske är basketmatch. Söndag: Samma sak som på Lördagen. Hej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Ehm... Är för det mesta ute och kör moped, ibland spelar jag gitarr men läxor gör jag alldrig x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 sitter här och ugglar om inte nåt e på gång^^ :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Cyklar 1-2h varje dag. Dator. Sitter på stranden o typ tar d lugnt med as bra musik :] Gör mina läxor ibland. duschar typ dator igen spelar wow ibland laddar ner roliga saker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 läxor. :( och musik! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Lol, skönt att sitta på stranden på vintern :D Själv gör man läxor, går ut spelar data, kollar på tv om inget annat finns att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete. Brukar däremot läsa på till prov. Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig. Så ser min dag ut varje skoldag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 inget speciellt precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Slutar 14.00 och eftersom att jag har sådana skittider nu sitter jag kvar och jobbar 50 minuter efter skolan, om jag inte har någotroligare för mig eller någon annan är kvar som jag kan snacka med. Slipper läxor iaf... Sedan cyklar jag 20 min och tar tåget. Hemma 15:40. Brukar gå eller springa med hunden i skogen vissa dagar, sedan äter jag mellanmål. Sitter annars vid datorn, spelar gitarr eller bakar annars fram till 18.00 ungefär då jag antingen hjälper till med matlagningen eller tränar lite armhävningar och sit ups samt tar en dusch. Efter maten sitter jag vid datorn, duschar om jag inte redan gjort det och umgås med familjen. Bor i en skitby där jag inte känner någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete. Brukar däremot läsa på till prov. Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig. Så ser min dag ut varje skoldag. Fuskigt, vi får läxor ändå. För vi har läxor och dom får man inte göra på lektionerna när man är klar:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Tränar innebandy eller tennis, är med kompissar, spelar gitarr, spelar wii eller sitter vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete. Brukar däremot läsa på till prov. Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig. Så ser min dag ut varje skoldag. Fuskigt, vi får läxor ändå. För vi har läxor och dom får man inte göra på lektionerna när man är klar:( Jo men du går ju i grundskolan, jag går i Gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.