Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Efter Skolan?


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Vad gör du efter skolan?

De flesta brukar ju göra sina läxor. Men har du några aktiviteter?

Det kanske finns en liknande tråd men då får ni säga till mig.

 

Jag gör så här:

Måndag: Basketträning, läxor

Tisdag: Ledig dag! Kort skoldag, läxor, fuska.se!

Onsdag: Basketträning, läxor.

Torsdag: Piano, läxor. Jag kanske hinner gå in på fuska.se då också.

Fredag: Går hem och packar för jag ska åka till landet (Jag brukar göra det varje helg). Och så mysar jag på landet med mammas och pappas lyxmiddag.

Lördag: Gör något kul på landet. Det kanske är basketmatch.

Söndag: Samma sak som på Lördagen.

 

Hej då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete.

Brukar däremot läsa på till prov.

 

Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig.

Så ser min dag ut varje skoldag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutar 14.00 och eftersom att jag har sådana skittider nu sitter jag kvar och jobbar 50 minuter efter skolan, om jag inte har någotroligare för mig eller någon annan är kvar som jag kan snacka med. Slipper läxor iaf... Sedan cyklar jag 20 min och tar tåget.

 

Hemma 15:40. Brukar gå eller springa med hunden i skogen vissa dagar, sedan äter jag mellanmål. Sitter annars vid datorn, spelar gitarr eller bakar annars fram till 18.00 ungefär då jag antingen hjälper till med matlagningen eller tränar lite armhävningar och sit ups samt tar en dusch. Efter maten sitter jag vid datorn, duschar om jag inte redan gjort det och umgås med familjen.

 

 

Bor i en skitby där jag inte känner någon...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete.

Brukar däremot läsa på till prov.

 

Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig.

Så ser min dag ut varje skoldag.

Fuskigt, vi får läxor ändå. För vi har läxor och dom får man inte göra på lektionerna när man är klar:(

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läxor? Nej. Jag jobbar snabbt och flitigt på lektioner så jag slipper ta hem hem arbete.

Brukar däremot läsa på till prov.

 

Jag slutar 16.00 varje dag, så då drar jag hem och käkar. Läser tidningen och sedan klockan 17.00 kollar jag på Våra värsta år. Klockan 18.00 kollar jag på Stargate SG1. Efter det så är det data dags då sitter jag från 19.00 till 23.00 kanske 24.00 sedan går jag och lägger mig.

Så ser min dag ut varje skoldag.

Fuskigt, vi får läxor ändå. För vi har läxor och dom får man inte göra på lektionerna när man är klar:(

 

Jo men du går ju i grundskolan, jag går i Gymnasiet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...