Rullis Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Lol, skönt att sitta på stranden på vintern :D Själv gör man läxor, går ut spelar data, kollar på tv om inget annat finns att göra. Vintern? pff. is teh Fall, rox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (Skolan börjar 8:30 varje dag) Måndag: skolan, till 15:20. hem, sitta vid datorn till 17:30, fotbollsträning. Hem, läxa, tv, sova. Tisdag: skolan, till 15:10. hem, data till 17:45, barmarksträning med hockeyn. Hem, tv, sova. Onsdag: skolan, till 13:10. hem, data till 15:45, fotboll igen, hem, läxa, tv, tv, tv, sova. Torsdag: skolan, till 15:30. hem, data till 17:45, fotboll, hem, läxa, tv, sova. Fredag: skolan, till 14.10. hem, slappa, slappa, slappa, dra till morsan/farsan, vara uppe halva natten, sova. Lördag: slappa hela dagen. kanske någon träning. Söndag: Match med fotbollen. Sedan slappa. (Vissa saker kanske jag gör förutom hänger vid datorn. som att hänga med kompisar) Skitkul schema va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 ^Skulle ALDRIG palla ha något så planerat , med läxor o tv-progs osv o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 spelar mest data och är med kompisar, det vanliga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 ^Skulle ALDRIG palla ha något så planerat , med läxor o tv-progs osv o_o Men ååh, så planerat är det inte. Det är bara skolan och träningarna som är planerat. Ingen vet vad jag kan hitta på efter skolan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Om jag inte har träning så är jag väl med kompisar, spelar 360, spelar dator eller spelar gitarr och så kanske man läser nån bok då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Man måste göra läxorna hemma i min klass också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Brukar oftast gå ut och umgås med kompisar o.o Vi kanske gör läxor tillsammans och röker vattenpipa. Eller går ut på stan eller ser på film. olika från dag till dag o: Vissa dagar måste man ju gå hem och diska, tvätta kläder och städa också o: Redigerat 20 September 2008 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Man måste göra läxorna hemma i min klass också.Ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Man måste göra läxorna hemma i min klass också.Ofta? Wtf? xD On topic. Skolan>Hem>Data>1timme>Ut>Hem>Data>sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Måndag: Läxor, Dator, Tisdag: Läxor,ute, Dator, Onsdag: Läxor, Dator, Torsdag:Träning, Dator, Fredag: Läxor,ute, Dator, Lördag:Dator, ute med kompisar Söndag:Dator, ute med kompisar Lite Olika men för det messta vid datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Går Hem>käkar>tränar (friidrott)> hem>duschar>äter>läxor/dator>sover onsdagar: -träning +mer dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.