kerex132 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Shit blev ej med bubu *gråter* lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) Väljer att bara levla i en grupp, pga att jag inte vill göra två grupper för att vänta in personer samt respawns. De jag har valt att plocka ut är: Garkan Masa1nagant Dextrozol Necromancer Vi kommer att spela Horde på servern Twilight's Hammer EU. Jag vill att ni som ska vara med levlar en character till level 10 innan vi startar i grupp. (Sluta questa när ni har levlat 10.) Jag vill gärna veta vad ni ska spela för class (for fun thihi). Jag vill att eran level 10a ska vara klar på senast Fredag, helst tidigare. Skriv i denna tråd eller PM;a mig när ni har en char på lvl 10. Shit jag gjorde en horde shaman på Argent dawn.. dumma mig..Och fredag passar inte så bra åt mig.. kan vi inte ta någon vardag istället. Typ idag, onsdag eller torsdag. Redigerat 16 September 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Väljer att bara levla i en grupp, pga att jag inte vill göra två grupper för att vänta in personer samt respawns. De jag har valt att plocka ut är: Garkan Masa1nagant Dextrozol Necromancer Vi kommer att spela Horde på servern Twilight's Hammer EU. Jag vill att ni som ska vara med levlar en character till level 10 innan vi startar i grupp. (Sluta questa när ni har levlat 10.) Jag vill gärna veta vad ni ska spela för class (for fun thihi). Jag vill att eran level 10a ska vara klar på senast Fredag, helst tidigare. Skriv i denna tråd eller PM;a mig när ni har en char på lvl 10. Ja! Jag kom med. Jag kommer att vara en Orc Shaman och börjar levla den redan idag...mitt mål är att minst uppnå lvl 7. Jag kommer garanterat vara i lvl 10 innan fredag. Kan skriva vilket namn jag har och så senare. Men nu måste jag sluta skriva för jag har en Orc Shaman att levla med! :D Och verkligen ett stort tack för att jag fick vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 klar ;) (studiedagftw) så ska jag bara vänta nu eller? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Väljer att bara levla i en grupp, pga att jag inte vill göra två grupper för att vänta in personer samt respawns. De jag har valt att plocka ut är: Garkan Masa1nagant Dextrozol Necromancer Vi kommer att spela Horde på servern Twilight's Hammer EU. Jag vill att ni som ska vara med levlar en character till level 10 innan vi startar i grupp. (Sluta questa när ni har levlat 10.) Jag vill gärna veta vad ni ska spela för class (for fun thihi). Jag vill att eran level 10a ska vara klar på senast Fredag, helst tidigare. Skriv i denna tråd eller PM;a mig när ni har en char på lvl 10. Shit jag gjorde en horde shaman på Argent dawn.. dumma mig..Och fredag passar inte så bra åt mig.. kan vi inte ta någon vardag istället. Typ idag, onsdag eller torsdag. Sure, vi kan säga senast på måndag isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Väljer att bara levla i en grupp, pga att jag inte vill göra två grupper för att vänta in personer samt respawns. De jag har valt att plocka ut är: Garkan Masa1nagant Dextrozol Necromancer Vi kommer att spela Horde på servern Twilight's Hammer EU. Jag vill att ni som ska vara med levlar en character till level 10 innan vi startar i grupp. (Sluta questa när ni har levlat 10.) Jag vill gärna veta vad ni ska spela för class (for fun thihi). Jag vill att eran level 10a ska vara klar på senast Fredag, helst tidigare. Skriv i denna tråd eller PM;a mig när ni har en char på lvl 10. Shit jag gjorde en horde shaman på Argent dawn.. dumma mig.. Och fredag passar inte så bra åt mig.. kan vi inte ta någon vardag istället. Typ idag, onsdag eller torsdag. Sure, vi kan säga senast på måndag isåfall. tackar och bugar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 (redigerat) klar ;) (studiedagftw) så ska jag bara vänta nu eller? :zzz: Redan klar? Bra jobbat. Själv har jag bara levlat min shaman till 4 <_< Men idag hoppas jag att jag kommer vara lvl 10. Men vilken ras och klass är du, Dextrozol? Redigerat 17 September 2008 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Kommer inte vara online på 3 dagar, gametime tog slut. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 (redigerat) Så jag ska bara levla typ proffessions nu :P? Tänker också göra call of fire questen slipper jag sen ;) Necromancer, ska du vara enhancement elemental eller restoration specc? Edit: E herbalism/alchemist btw Redigerat 18 September 2008 av Dextrozol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Jag har en UD Warrior. Mining/Blacksmithing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Vet ej det där med elemental elr enhancement, men jag är bara i lvl 6. Som jag uppfattar det så har vi ändrat tiden till på måndag, dvs att vi ska vara klara med vår 10 gubbe senast då. Om jag har uppfattat detta fel så är det imorgon vi ska vara klara. För jag har tagit det väldigt lungt nu för att det stod ändrat till måndag. Kommer kanske att vara i lvl 10 idag annars.... vi får väl se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Vet ej det där med elemental elr enhancement, men jag är bara i lvl 6. Som jag uppfattar det så har vi ändrat tiden till på måndag, dvs att vi ska vara klara med vår 10 gubbe senast då. Om jag har uppfattat detta fel så är det imorgon vi ska vara klara. För jag har tagit det väldigt lungt nu för att det stod ändrat till måndag. Kommer kanske att vara i lvl 10 idag annars.... vi får väl se. För att fatta mig kort: Enhancement: Melee DPS, bästa lvling speccet. Restoration: Healing specc, det segaste lvling speccet. Elemental: Caster DPS/Support(?) roligaste speccet imo men rätt dåligt som låg lvl eftersom man snabbt går OOM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg