Hoppa till innehåll

Fuska.se Leveling.

Blitzcat

Rekommendera inlägg

• Svar 132
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Väljer att bara levla i en grupp, pga att jag inte vill göra två grupper för att vänta in personer samt respawns.

De jag har valt att plocka ut är:

Garkan

Masa1nagant

Dextrozol

Necromancer

Vi kommer att spela Horde på servern Twilight's Hammer EU.

Jag vill att ni som ska vara med levlar en character till level 10 innan vi startar i grupp. (Sluta questa när ni har levlat 10.)

Jag vill gärna veta vad ni ska spela för class (for fun thihi).

Jag vill att eran level 10a ska vara klar på senast Fredag, helst tidigare. Skriv i denna tråd eller PM;a mig när ni har en char på lvl 10.

Shit jag gjorde en horde shaman på Argent dawn.. dumma mig..

Och fredag passar inte så bra åt mig.. kan vi inte ta någon vardag istället.

Typ idag, onsdag eller torsdag.

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väljer att bara levla i en grupp, pga att jag inte vill göra två grupper för att vänta in personer samt respawns.

Garkan

Masa1nagant

Dextrozol

Necromancer

Jag vill att ni som ska vara med levlar en character till level 10 innan vi startar i grupp. (Sluta questa när ni har levlat 10.)

Jag vill att eran level 10a ska vara klar på senast Fredag, helst tidigare. Skriv i denna tråd eller PM;a mig när ni har en char på lvl 10.

Ja! Jag kom med. Jag kommer att vara en Orc Shaman och börjar levla den redan idag...mitt mål är att minst uppnå lvl 7. Jag kommer garanterat vara i lvl 10 innan fredag. Kan skriva vilket namn jag har och så senare. Men nu måste jag sluta skriva för jag har en Orc Shaman att levla med! :D Och verkligen ett stort tack för att jag fick vara med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garkan

Masa1nagant

Dextrozol

Necromancer

Sure, vi kan säga senast på måndag isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garkan

Masa1nagant

Dextrozol

Necromancer

Sure, vi kan säga senast på måndag isåfall.

tackar och bugar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klar ;) (studiedagftw)

så ska jag bara vänta nu eller? :zzz:

Redan klar? Bra jobbat. Själv har jag bara levlat min shaman till 4 <_< Men idag hoppas jag att jag kommer vara lvl 10. Men vilken ras och klass är du, Dextrozol? Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet ej det där med elemental elr enhancement, men jag är bara i lvl 6. Som jag uppfattar det så har vi ändrat tiden till på måndag, dvs att vi ska vara klara med vår 10 gubbe senast då. Om jag har uppfattat detta fel så är det imorgon vi ska vara klara. För jag har tagit det väldigt lungt nu för att det stod ändrat till måndag. Kommer kanske att vara i lvl 10 idag annars.... vi får väl se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet ej det där med elemental elr enhancement, men jag är bara i lvl 6. Som jag uppfattar det så har vi ändrat tiden till på måndag, dvs att vi ska vara klara med vår 10 gubbe senast då. Om jag har uppfattat detta fel så är det imorgon vi ska vara klara. För jag har tagit det väldigt lungt nu för att det stod ändrat till måndag. Kommer kanske att vara i lvl 10 idag annars.... vi får väl se.

För att fatta mig kort: Enhancement: Melee DPS, bästa lvling speccet. Restoration: Healing specc, det segaste lvling speccet.

Elemental: Caster DPS/Support(?) roligaste speccet imo men rätt dåligt som låg lvl eftersom man snabbt går OOM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...