Gäst Member Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex. Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)Snälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n! Hahaha, ja det gjorde jag med. Men detta var ett tag sen nu. Det var min första ordentliga kärlek, och var väldigt nervös och ville bara att det skulle funka, det höll i en månad exakt, sen tog det slut. Ångrar det nu men inte mycket att göra åt det. Och förresten var ifrån har alla fått att jag skulle ha sex med henne? Redigerat 30 Januari 2009 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) det kanske inte är sex han tänker på han är en kille... vad tror du egentligen!? Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex. Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande. När jag var elva år gammal. Då det inte var så hård sex, som man kallar det. En väldigt lugnsam sex. Eller jag vet inte hur jag ska säga det. Member, blev det inte bra när du va 11? så du ber andra att inte gör om ditt misstag? vad fint. Redigerat 31 Januari 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Gör det om du vill. It's your own choice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :) ahhahahahahahahahahahahahahahahahah skratta i typ 10 minuter :P :lol: :D B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :) Snälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n! Hahaha, ja det gjorde jag med. Men detta var ett tag sen nu. Det var min första ordentliga kärlek, och var väldigt nervös och ville bara att det skulle funka, det höll i en månad exakt, sen tog det slut. Ångrar det nu men inte mycket att göra åt det. Och förresten var ifrån har alla fått att jag skulle ha sex med henne? Alla på fuska.se är perversa j*vlar. Sök dig till ett mognare forum. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex. Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande. Du som är expert på lugnsam sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 OMG sov ni över? Blev det inget vilt sex som Member hade när han va 11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 OMG sov ni över? Blev det inget vilt sex som Member hade när han va 11? Var ju ett väldigt lugnsam sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex. Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande. hehe yeah right? hadde en tjej som va 13 och jag va 15 vi hadde kul i sängen =)) det beror på vad tjejen vill, vill hon ha det eller vill hon vänta? På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :) ahhahahahahahahahahahahahahahahahah skratta i typ 10 minuter :P :lol: :D B) first i was like :-) butt then i lol'd x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :) ahhahahahahahahahahahahahahahahahah skratta i typ 10 minuter :P :lol: :D B) first i was like :-) butt then i lol'd x) Wow vad det inlägget hjälpte även om detta var väldigt längesen och glömt nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Eller som Snuff skulle sagt... SNUFFY HAWTNESS TILL ATTACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.