Mumutio Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Love is not a competition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) Love is not a competition.Nej, men hon kan ju inte bestämma sig..Men jag låter honom få henne nu för det är förmodligen för sent nu, och jag vill inte att jag och han ska bli ovänner. Redigerat 15 September 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Glöm inte kondomen bara! HAHAHAH! Garvade när jag läste det! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Glöm inte kondomen bara! LSMIC Vad i h*lvete betyder LSMIC? :huh: OnT: Du är bara tretton år och ni är inte ihop, behöver jag säga mer? :rolleyes: Men herregud jag menar inte ha sex, jag menade om jag skulle börja(t) hångla med henne.I alla fall så gick det så här: Jag kom dit, och sen va en av mina kompisar där också, som bestämt, han skulle vara där ett tag, men det blev tills klockan var ca 11. Och min kompis, han är inte lika osäker när det gäller sånt så han pussade henne tre gånger sen när han skulle sticka så kysste han henne, och där stod jag.. Men jag höll visserligen om henne och sånt smått och pussade henne en gång på morgonen. Och nu fick jag reda på att hon gillar den andra killen LITE mer eftersom jag inte gör något. Är det för sent nu eller? Jag vill bara inte förstöra vår vänskap. w00t? Pussar ni båda henne?? Hmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Glöm inte kondomen bara! LSMIC Vad i h*lvete betyder LSMIC? :huh: OnT: Du är bara tretton år och ni är inte ihop, behöver jag säga mer? :rolleyes: Men herregud jag menar inte ha sex, jag menade om jag skulle börja(t) hångla med henne. I alla fall så gick det så här: Jag kom dit, och sen va en av mina kompisar där också, som bestämt, han skulle vara där ett tag, men det blev tills klockan var ca 11. Och min kompis, han är inte lika osäker när det gäller sånt så han pussade henne tre gånger sen när han skulle sticka så kysste han henne, och där stod jag.. Men jag höll visserligen om henne och sånt smått och pussade henne en gång på morgonen. Och nu fick jag reda på att hon gillar den andra killen LITE mer eftersom jag inte gör något. Är det för sent nu eller? Jag vill bara inte förstöra vår vänskap. w00t? Pussar ni båda henne?? Hmmm? håller med caru, pussar båda ni henne? låter ju.....normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Glöm inte kondomen bara! LSMIC Vad i h*lvete betyder LSMIC? :huh: OnT: Du är bara tretton år och ni är inte ihop, behöver jag säga mer? :rolleyes: Men herregud jag menar inte ha sex, jag menade om jag skulle börja(t) hångla med henne. I alla fall så gick det så här: Jag kom dit, och sen va en av mina kompisar där också, som bestämt, han skulle vara där ett tag, men det blev tills klockan var ca 11. Och min kompis, han är inte lika osäker när det gäller sånt så han pussade henne tre gånger sen när han skulle sticka så kysste han henne, och där stod jag.. Men jag höll visserligen om henne och sånt smått och pussade henne en gång på morgonen. Och nu fick jag reda på att hon gillar den andra killen LITE mer eftersom jag inte gör något. Är det för sent nu eller? Jag vill bara inte förstöra vår vänskap. w00t? Pussar ni båda henne?? Hmmm? håller med caru, pussar båda ni henne? låter ju.....normalt Mm och det är precis vad jag inte gillade, men det har löst sig nu. Dom blev ihop och hon gjorde slut, men han ger sig f*n inte ändå. Han håller fortfarande på med henne bara för att han vet att hon inte säger ifrån. Vad kan jag göra för att få honom att sluta hålla på med henne? Han är den som är modigast av oss, men jag vill att han ska sluta försöka bli ihop med henne igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Glöm inte kondomen bara! LSMIC Vad i h*lvete betyder LSMIC? :huh: OnT: Du är bara tretton år och ni är inte ihop, behöver jag säga mer? :rolleyes: Men herregud jag menar inte ha sex, jag menade om jag skulle börja(t) hångla med henne. I alla fall så gick det så här: Jag kom dit, och sen va en av mina kompisar där också, som bestämt, han skulle vara där ett tag, men det blev tills klockan var ca 11. Och min kompis, han är inte lika osäker när det gäller sånt så han pussade henne tre gånger sen när han skulle sticka så kysste han henne, och där stod jag.. Men jag höll visserligen om henne och sånt smått och pussade henne en gång på morgonen. Och nu fick jag reda på att hon gillar den andra killen LITE mer eftersom jag inte gör något. Är det för sent nu eller? Jag vill bara inte förstöra vår vänskap. w00t? Pussar ni båda henne?? Hmmm? håller med caru, pussar båda ni henne? låter ju.....normalt Mm och det är precis vad jag inte gillade, men det har löst sig nu. Dom blev ihop och hon gjorde slut, men han ger sig f*n inte ändå. Han håller fortfarande på med henne bara för att han vet att hon inte säger ifrån. Vad kan jag göra för att få honom att sluta hålla på med henne? Han är den som är modigast av oss, men jag vill att han ska sluta försöka bli ihop med henne igen. fråga om hon vill bli ihop med honom då? om hon säger nej är det ju bara att föreslå att hon ska säga ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Ja men det kommer förmodligen inte funka, hon vill inte såra någon:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 såra någon? av vad jag förstår försöker han nästan tvinga henne att bli ihop med honom? du sa ju att hon gjorde slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 såra någon? av vad jag förstår försöker han nästan tvinga henne att bli ihop med honom? du sa ju att hon gjorde slut?Ja det gjorde hon, och där tog hon väl mod till sig antar jag. Men den ända hon sårar genom att "inte såra någon" är ju mig och det begriper hon inte. Han ska sluta "utnyttja" henne eller vad man ska säga, han vill bara ha någon att hångla med. VAd kan jag göra för att få stopp på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Fråga du på henne och hon verkar vara helt sjuk i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Glöm inte kondomen bara! LSMIC Vad i h*lvete betyder LSMIC? :huh: OnT: Du är bara tretton år och ni är inte ihop, behöver jag säga mer? :rolleyes: Men herregud jag menar inte ha sex, jag menade om jag skulle börja(t) hångla med henne. I alla fall så gick det så här: Jag kom dit, och sen va en av mina kompisar där också, som bestämt, han skulle vara där ett tag, men det blev tills klockan var ca 11. Och min kompis, han är inte lika osäker när det gäller sånt så han pussade henne tre gånger sen när han skulle sticka så kysste han henne, och där stod jag.. Men jag höll visserligen om henne och sånt smått och pussade henne en gång på morgonen. Och nu fick jag reda på att hon gillar den andra killen LITE mer eftersom jag inte gör något. Är det för sent nu eller? Jag vill bara inte förstöra vår vänskap. w00t? Pussar ni båda henne?? Hmmm? håller med caru, pussar båda ni henne? låter ju.....normalt Han är den som är modigast av oss, men jag vill att han ska sluta försöka bli ihop med henne igen. Du kan inte styra det han gör, och det tar bara onödig kraft om du försöker göra det. Var dig själv och låt det gå som det gör istället. Du kan inte styra hennes känslor heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.