Hoppa till innehåll

Ska Sova Över

Rekommendera inlägg

Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex.

Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)

Snälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n!

Hahaha, ja det gjorde jag med. Men detta var ett tag sen nu. Det var min första ordentliga kärlek, och var väldigt nervös och ville bara att det skulle funka, det höll i en månad exakt, sen tog det slut. Ångrar det nu men inte mycket att göra åt det. Och förresten var ifrån har alla fått att jag skulle ha sex med henne? Redigerat av qvirr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kanske inte är sex han tänker på

han är en kille... vad tror du egentligen!?

Du är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex.

Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande.

När jag var elva år gammal. Då det inte var så hård sex, som man kallar det. En väldigt lugnsam sex.

Eller jag vet inte hur jag ska säga det.

Member, blev det inte bra när du va 11? så du ber andra att inte gör om ditt misstag? vad fint.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)

Snälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n!

Hahaha, ja det gjorde jag med. Men detta var ett tag sen nu. Det var min första ordentliga kärlek, och var väldigt nervös och ville bara att det skulle funka, det höll i en månad exakt, sen tog det slut. Ångrar det nu men inte mycket att göra åt det. Och förresten var ifrån har alla fått att jag skulle ha sex med henne?

Alla på fuska.se är perversa j*vlar. Sök dig till ett mognare forum. [:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du som är expert på lugnsam sex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe yeah right? hadde en tjej som va 13 och jag va 15 vi hadde kul i sängen =)) det beror på vad tjejen vill, vill hon ha det eller vill hon vänta?

ahhahahahahahahahahahahahahahahahah skratta i typ 10 minuter :P

:lol: :D B)

first i was like :-) butt then i lol'd x)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...