Hoppa till innehåll

Wotlk Release Datum!


g1zm0

Rekommendera inlägg

Håller med dig Xade, lvl 60 var lätt bäst. TBC var en stor besvikelse för mig. Saknar de gamla 2 timmar AV's och ingen xrealm bg, ändå om det var rätt dryg kö på bg's då. =P

Vad är det som är fel med xrealm? Bara bra ju.

 

det är väl roligare att möta sånna från servern men jag säger att det är bättre som det är nu för annars skulle det vara riktigt dryg kö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med dig Xade, lvl 60 var lätt bäst. TBC var en stor besvikelse för mig. Saknar de gamla 2 timmar AV's och ingen xrealm bg, ändå om det var rätt dryg kö på bg's då. =P

Vad är det som är fel med xrealm? Bara bra ju.

 

det är väl roligare att möta sånna från servern men jag säger att det är bättre som det är nu för annars skulle det vara riktigt dryg kö

 

Typ, för jag väntade cirka 2 timmar förut i pre tbc på en AV i servern Stormreaver.

Och det tog ibland 9 timmar för och avgöra matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.

 

Annars var BC detta och inget annat:

 

SKAFFA EN GUILD SOM KÖR 40 MANS DAGLIGEN ANNARS ÄR DU KÖRD.

 

BC är mycket bättre, även fast temat bytte lite väl extremt.. UFOn o rymdindier? (draenei)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.

 

Annars var BC detta och inget annat:

 

SKAFFA EN GUILD SOM KÖR 40 MANS DAGLIGEN ANNARS ÄR DU KÖRD.

 

BC är mycket bättre, även fast temat bytte lite väl extremt.. UFOn o rymdindier? (draenei)

Boostar du i DM dagligen eller? och första instancen? Första Honorable kill???? :lol: , kommer du ihåg första bosskillen i Shadowfang keep då? och vadå, "annars var bc detta och inget annat: skaffa en guild som kör 40 man dagligen annars är du körd" ? BC har ju inga 40 man raider, menar du pre tbc? och vart finns UFOn? screen or it didnt happen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.

 

Annars var BC detta och inget annat:

 

SKAFFA EN GUILD SOM KÖR 40 MANS DAGLIGEN ANNARS ÄR DU KÖRD.

 

BC är mycket bättre, även fast temat bytte lite väl extremt.. UFOn o rymdindier? (draenei)

Boostar du i DM dagligen eller? och första instancen? Första Honorable kill???? :lol: , kommer du ihåg första bosskillen i Shadowfang keep då? och vadå, "annars var bc detta och inget annat: skaffa en guild som kör 40 man dagligen annars är du körd" ? BC har ju inga 40 man raider, menar du pre tbc? och vart finns UFOn? screen or it didnt happen!

 

Deras flygplansaker är UFO'n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.

 

Annars var BC detta och inget annat:

 

SKAFFA EN GUILD SOM KÖR 40 MANS DAGLIGEN ANNARS ÄR DU KÖRD.

 

BC är mycket bättre, även fast temat bytte lite väl extremt.. UFOn o rymdindier? (draenei)

Boostar du i DM dagligen eller? och första instancen? Första Honorable kill???? :lol: , kommer du ihåg första bosskillen i Shadowfang keep då? och vadå, "annars var bc detta och inget annat: skaffa en guild som kör 40 man dagligen annars är du körd" ? BC har ju inga 40 man raider, menar du pre tbc? och vart finns UFOn? screen or it didnt happen!

 

pre-BC*

 

Jag kommer ihåg min första RFC run, coolt som tusan. Fick min första blue i WC..

Så ja, jag kommer ihåg den där bosskillen på Taramagan, det var tufft när man hoppade runt på level 14.

 

Exodar = UFO

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att Wrath of The Lich King kommer är något jag är starkt emot. Jag verkligen älskade när det hela hade en story line som Pre-TBC & TBC. Men WOTLK har ingen som helst story line (det jag menar med story line är att det inte är baserat på Warcraft spelen som Pre-TBC & TBC är.) Visst det finns ju Arthas but still.

 

Och till själva in game spelet så gillar jag verkligen inte att man ska kunna levla till 80(!!!). Allt gear man har fått ihop kommer bli värdelösa, klasser som t ex warriors kommer bli OTROLIGT overpowered när dom når level 80. Detta beror på att dom kommer kunna använda 2-handed mace, swords, axe osv som one-handed vilket i min mening är helt befängt. Sen enligt Blizzards trailer till WOTLK så verkar det som att Arthas är den slutliga bossen i expansionen, och hur kul är det egentligen?

 

Sen så har jag sniffat upp ett rykte om att Blizzard kommer släppa 2 mer expansioner efter WOTLK (det vill säga level cap till 100(!!!!!) ). Ifall det är sant eller ej kan jag inte säga.

 

Så jag säger NEJ TACK till WOTLK. Flamesuiten är på om ni anser att jag har postat fel eller annat : >

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att Wrath of The Lich King kommer är något jag är starkt emot. Jag verkligen älskade när det hela hade en story line som Pre-TBC & TBC. Men WOTLK har ingen som helst story line (det jag menar med story line är att det inte är baserat på Warcraft spelen som Pre-TBC & TBC är.) Visst det finns ju Arthas but still.

 

Kanske du ska spela The Frozen Throne?

Och till själva in game spelet så gillar jag verkligen inte att man ska kunna levla till 80(!!!). Allt gear man har fått ihop kommer bli värdelösa, klasser som t ex warriors kommer bli OTROLIGT overpowered när dom når level 80. Detta beror på att dom kommer kunna använda 2-handed mace, swords, axe osv som one-handed vilket i min mening är helt befängt. Sen enligt Blizzards trailer till WOTLK så verkar det som att Arthas är den slutliga bossen i expansionen, och hur kul är det egentligen?

 

Typiskt, en som inte tål mer spel för att gearet byts ut. Finns nog om dom på wow forumen.

Om vi säger så här då. Du sitter med 8/8 T6. Du har din klass bästa vapen. Vad mer kan du åstadkomma? Inget alls.

Men jag förstår inte, hur blir ditt gear värdelöst? Jag har haft nytta av mitt gear i ett halvår, får ett övertag över andra.. högre dps / healing i raids. Enligt dig så skulle du sitta i full green i 2 år för att "det kommer ju en expansion sen".

Du verkar även helt borta när det gäller warriors, de kommer balansera Titan's Grip av princip. Men uppenbarligen använder du det bara som ett -argument- mot expansionen i övrigt

 

Sen så har jag sniffat upp ett rykte om att Blizzard kommer släppa 2 mer expansioner efter WOTLK (det vill säga level cap till 100(!!!!!) ). Ifall det är sant eller ej kan jag inte säga.

 

Det är inget rykte, det är en antagelse. Warcrafts universum är mycket större än Azeroth och Outlands.

Finns väl material för kanske 4-5 expansioner. Och efter det behöver de bara hitta på. WoW fortsätter storyn från Warcraft 3 TFT, vilket du antagligen inte visste med tanke på den första delen jag citerade

 

Så jag säger NEJ TACK till WOTLK. Flamesuiten är på om ni anser att jag har postat fel eller annat : >

Kort sagt så säger du nej till nytt spelmaterial för ditt gear. Det finns nog bättre spel för dig då..

_

 

Det finns flera anledningar till att blizzard inte kan lägga till mycket nu när folk är gearade och utan att lägga till en levelcap o en gear-reset:

 

Om de la till en ny 5 man, skulle folk göra dem ett par gånger sen skita i den.

Om de la till en ny raid, på samma svårighet som Kara/ZA, skulle folk göra dem ett par gånger sen skita i dem, inget bättre gear ju!

Om de la till en ny raid svårare än KJ skulle knappt någon komma dit ändå.

Om de la till en ny kontinent utan nytt leveltak hade ingen brytt sig. En massa nya quest att få guld på. Så roligt.

Om de la till nya spells hade folk bara klagat på att de verkat krystade och opassande, när man levlar får man iallafall en anledning att få nya spells.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...