t00ncheat Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Tänkte göra en tråd om runescape´s uppdateringar. Det kan vara svårt för vissa att förstå vad som händer / uppdateras i runescape så jag tänkte att vi kunde översätta från runescape till fuska.se. Så ni kan väl skriva lite om dom viktigaste uppdateringarna här så kan alla hänga med i utvecklingen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 vad hände? Säg vem, hur coolt när? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Wildy försvann. Ja wildy försvan och Bh kom istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Wildy kommer snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Wildy kommer snart.Och hur exakt vet du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 looool!de stog ju i rs news smart ass >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Loooooool till och med min lillebror vet det utan jag har sagt det till honom! Fast det är för P2p och jag är det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Loooooool till och med min lillebror vet det utan jag har sagt det till honom! Fast det är för P2p och jag är det :D xD De e inte fö p2p bara smartass. Och Vadå Vem Bryr sig om din lillebror vet det fastän du inte sagt det till honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 looool!de stog ju i rs news smart ass >.<Spelar inte RuneScape längre så varför skulle jag äns bry mig om att kolla i news. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Loooooool till och med min lillebror vet det utan jag har sagt det till honom! Fast det är för P2p och jag är det :D Joho det är visst för members så bry dig inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Loooooool till och med min lillebror vet det utan jag har sagt det till honom! Fast det är för P2p och jag är det :D Joho det är visst för members så bry dig inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) looool!de stog ju i rs news smart ass >.<Spelar inte RuneScape längre så varför skulle jag äns bry mig om att kolla i news. vrf frågade du då?o puya...det är inte bara för p2p.. Redigerat 21 September 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg