Hoppa till innehåll

Vilken Tid Går Ni Och Sover


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hehehe men på helgerna kan man undra! då lägger jag mig sent på helgerna typ kanske 11 på kvällen eller senare :medieval:

Haha lol

 

Tycker du att 11 är sent? Jag drar till sängen runt kl 2-3

 

klockan 7-9 på morgonen är sent för mig.

 

Vardagar: ca 23:00 till 24:00

Helger: runt 4:00 till 5:00, ibland 6:00 till 7:00

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

02-04 varje dag, typ.

 

Om det inte är den tiden brukar jag sätta på en film vid 23.00 tiden o glo på den :P

02.00-04.00 Är du galen eller? Du hinner ju knappt sova nånting! Jag lägger mig vid 20.45-20.50!

 

Men så blir det för mig också ibland.

Jag brukar inte gå o lägga mig 02-04, jag brukar gå och lägga mig typ 00-01 på vardagar men sen ligger jag mest där o tänker/läser/kollar på film eller nåt annat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

02-04 varje dag, typ.

 

Om det inte är den tiden brukar jag sätta på en film vid 23.00 tiden o glo på den :P

02.00-04.00 Är du galen eller? Du hinner ju knappt sova nånting! Jag lägger mig vid 20.45-20.50!

 

20.45-20.50? hur gammal är du igentligen? 4? 02.00-04.00 brukar jag också gå och sova-,- när jag känner mig trött brukar jag gå och sova kl 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

02-04 varje dag, typ.

 

Om det inte är den tiden brukar jag sätta på en film vid 23.00 tiden o glo på den :P

02.00-04.00 Är du galen eller? Du hinner ju knappt sova nånting! Jag lägger mig vid 20.45-20.50!

 

20.45-20.50? hur gammal är du igentligen? 4? 02.00-04.00 brukar jag också gå och sova-,- när jag känner mig trött brukar jag gå och sova kl 1

 

Han är 9 år.

Och det är inte som det är 'coolt' eller nåt att gå och lägga sig sent.

Snarare dumt.

Men jag kan inte gå och lägga mig för tidigt.Då ligger jag bara där och mår dåligt typ :P

Redigerat av Mugaga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...