scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja nästan som 1,6 fast mer mappar och bättre grafic (och nya vapen på singel) så jag vet inte om det är värt och köpa om du har 1,6 men om du inte har cs så ja men jag har hört nånstans ifrån att dom ska göra mer vapen till bara cz vet nån en sida där man kan spela counter-strike gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja det undrar ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 om ni vet skriv en snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 nepp bara lite nyare vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Kan någon cd keyen till counter strike Du kan inte få en Cdkey av någon annan du måste köpa en, annars funkar det inte. ----- Ett tag funderade jag på att köpa det nya Cs men jag tror att jag ska köpa BF Vietnam istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Är det ett bra online spel CS CZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 eftersom det e Cs så e det bra. Min kompis har det..detr finns en bazooka.e den bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Köp de inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har själv inte spelat det än men jag har kompisar som tycker att det är "skitkul" ! Men i Gamereactor fick det bara 4/10. Jag ska inte köpa det. Men det kostar ju bara ca 300kr så mycket så det är kanske värt pengarna. http://www.hcgamer.hu/gamer/images/cikkek/2003_05/czpic.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 köp inte spelet det är inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Du kan ju kanske ladda ner det om du vill. Enligt mina kompisar är det inget multiplayer på det !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jaha...OK...men jag tycker att CS spelen är bra spel min kompis Anders också...och jag nämner de bra sakerna i spelet CS: CZ Spelet har bra grafik, spelet har nyare vapen och sånt och så tycker ju nästan alla att spelet är sämst...kanske inte lika dåligt som Pippi!!! Pippi är sämst...men ärligt talat så tycker jag att...du...inte...ska köpa...spelet Counter Strike: Condition Zero överhuvud taget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.