Hoppa till innehåll

Hackade Fuska Användare


Gäst Aso100
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Wtf, Om jag inte har gjort det vet personen mitt lösen och sånt skit ?

Om du har loggat in på fuska.se och sedan klickar på länken utan att du har tagit bort cookies så ja, då skickas dom. Som du nu har gjort det så lär det inte dröja länge innan ditt konto blir hackat. Byt lösenord kan jag rekommendera.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf, Om jag inte har gjort det vet personen mitt lösen och sånt skit ?

Om du har loggat in på fuska.se och sedan klickar på länken utan att du har tagit bort cookies så ja, då skickas dom. Som du nu har gjort det så lär det inte dröja länge innan ditt konto blir hackat. Byt lösenord kan jag rekommendera.

 

 

Hur kan du veta allt?

Är du stora hackarn själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf, Om jag inte har gjort det vet personen mitt lösen och sånt skit ?

Om du har loggat in på fuska.se och sedan klickar på länken utan att du har tagit bort cookies så ja, då skickas dom. Som du nu har gjort det så lär det inte dröja länge innan ditt konto blir hackat. Byt lösenord kan jag rekommendera.

 

 

Hur kan du veta allt?

Är du stora hackarn själv?

 

Nej, jag ser inte syftet i att hacka användarkonton på ett forum.

Och en sak till. Jag läser mycket om programmering, jag har sådana lektion i skolan och går även extra kurser 1-2 timmar efter skolan. Och förra veckan så fick vi skapa en liknande sak. Men detta hände veckor innan jag visste någonting om detta. Och att skapa en sådan länk är inte precis svårt.

 

 

edit*** Och för det sista, skulle jag göra något sånt så skulle jag åtminstone skydda min identitet :P

Jag kör ingen proxy på fuska.se :P

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf, Om jag inte har gjort det vet personen mitt lösen och sånt skit ?

Om du har loggat in på fuska.se och sedan klickar på länken utan att du har tagit bort cookies så ja, då skickas dom. Som du nu har gjort det så lär det inte dröja länge innan ditt konto blir hackat. Byt lösenord kan jag rekommendera.

 

Jag bytte mitt på fuska.se typ 2 minuter efter. Men har det gamla på andra hemsidor skall byta där med. Då är det ingen chans att han kommer inte någonstans va ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ubuntu

Garkan, den person som har gjort det har inte gjort mycket, han har fått länken av någon och jag vet vem. Poison nice inlägg btw.

Nej, den person som gjort det är en liten idiot som inte kan ett j*vla skit, tror att h*n kan göra ett operativsystem och ska dessutom skapa en chatt som stödjer "de flesta MSN".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...