Layton Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Skaldjur och fisk är trevligt (om det inte är från skolan). Jag älskar pasta också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Aa typ, Taco, Pizza, Köttfärssås och Spaghetti, och lite sånt dom äter i Thailand, Japan och Kina GRILLAT KÖTT!! Hamburgare med Pommes Redigerat 29 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Kycklingspett med jordnötssås och ris är min favorit. Men tycker även om Lövbiff med friterade pommes frites (Y). Sen finns det en hel del annat jag gillar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Speciellt marinerade revbensspjäll med worcester sås som bara min mamma har lyckats med korrekt, eftersom jag fortfarande bor hemma så lagar hon det ibland, så gott ^^ Annars älskar jag Kinamat, där kyckling i rödcurry sås är favoriten. Hatar för övrigt alla pastarätter, tacos och pizza, är jag onormal? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 @Xade: Nej, alla har rätt att tycka som dom vill. Schnitzel, pommes, bearnaissås och en kall Pepsi :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 FiskBurgare *MMMMM* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Fin bild. Smördegsinbakad lövbiff. Lamm med gräddsås och potatis i ugn. Oxfile med pommes frites och bearnaisesås. Du har bra smak ;) Kom på en till: Gratinerad hummer! Ska äta det idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Svärd fisk och pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Hmm...ungstektlax, hemgjord pizza, fläskfile (som min pappa gör...helt underbar)....jag kna hålla på hur länge som helst =P men överlag allt som är hemlagat (helt och hållet inget halvfabrikat) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Speciellt marinerade revbensspjäll med worcester sås som bara min mamma har lyckats med korrekt, eftersom jag fortfarande bor hemma så lagar hon det ibland, så gott ^^ Annars älskar jag Kinamat, där kyckling i rödcurry sås är favoriten. Hatar för övrigt alla pastarätter, tacos och pizza, är jag onormal? :P Lägg en!Käkar nästan varje dag på kinesiskbuffé, förrätten är alltid Sushi, sen går jag till Ris eller nudlar med kyckling i rödcurry, kanske tar 3-4 portioner sen blir det kycklingspett i jordnötssås, och yakiniku! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Kom på en till, sprödbakad torskfilé med potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Favoriten är nog Falafel i pitabröd. Gillar också soya hamburgare, smakar mycket bättre än valiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.