garkan Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 (redigerat) Nu har jag fått nog av min usla hunter och vill gärna rerolla en char. Så därför behöver jag någon level 70's hjälp. Saken går ut på att: Jag skickar uppgifter till ett trial konto. Jag gör en gubbe på realmen din level 70 ligger i och det gör du med. Sen loggar båda in och du öppnar en ny ruta av wow och loggar in med din level 70. Du dödar dvs boostar mig men har follow på andra gubben på mig. Så varje gång jag Turn in quest så får jag runt 500-3000xp. Och du gör så att jag klarar en quest på några sekunder. Redigerat 25 September 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Måste det vara horde? för ifall det går bra med alliance så kan jag få dig till 60 på ca 5 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Måste det vara horde? för ifall det går bra med alliance så kan jag få dig till 60 på ca 5 minuter.VA?!ALLIANCE DÅ! Langa msn! :D Om du gör detta kommer jag att vara i evig tjänst till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Måste det vara horde? för ifall det går bra med alliance så kan jag få dig till 60 på ca 5 minuter.VA?!ALLIANCE DÅ! Langa msn! :D Om du gör detta kommer jag att vara i evig tjänst till dig. lolz. scam inc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Måste det vara horde? för ifall det går bra med alliance så kan jag få dig till 60 på ca 5 minuter. VA?! ALLIANCE DÅ! Langa msn! :D Om du gör detta kommer jag att vara i evig tjänst till dig. lolz. scam inc? Scam? jag håller på att hjälper han just nu med detta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 (redigerat) Någon som vill? Redigerat 25 September 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 (redigerat) EDIT: Dubbel sorry Redigerat 25 September 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Haha 60 på 5 minter inte en chans xD. Inte ens på 24 timmar -.- möjligt viss kanske 4 dagar konstant spelade. Men inte 5 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag har blivit 56 på 3 days 'in-game' time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 (redigerat) Haha 60 på 5 minter inte en chans xD. Inte ens på 24 timmar -.- möjligt viss kanske 4 dagar konstant spelade. Men inte 5 minuter. Han uppfattade fel på grant-a-level saken. Aja är det någon som vill hjälpa till eller inte? Ny grejj.. Redigerat 25 September 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 (redigerat) OJ, JAG KOLLAde inte nog, jag har inte nån 70 :P så jag är väl inte med då Redigerat 26 September 2008 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Hur f*n fungerar sånt där :o? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg