fag Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 vadå kort? (sorry kan inget om datorer) de kommer lixom från själva datorn,brukar komma när ja spelar spel o hör på musik..väldigt störande,därför ja inte kan spela dom flesta spelen.men nåt kort heter iaf NVIDIA GeForce 8600m GS,de e allt ja vet. Tror du kan spela på lägsta relativt lagfritt iaf. o viken e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 'Fastest Framerate' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 'Fastest Framerate'har på de :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 'Fastest Framerate'har på de :/ Ok Då vet jag inte vad problemet är, har du testat Can you run it? Lv Cap är 40. Sen har vi minst 80 Reown lvlar, fokus på RvR :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) 'Fastest Framerate' har på de :/ Ok Då vet jag inte vad problemet är, har du testat Can you run it? va e de? O.o Redigerat 10 Januari 2009 av DreamOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srteststår att de borde funka bra O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srteststår att de borde funka bra O.o Okej.... Fick Mount igår iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 då tycker jag att du ska visa oss det på xfire ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 då tycker jag att du ska visa oss det på xfire ;) Jo fast se upp för The Greatest han nolifar RF Online ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 CCRs nya server går OB om 2 dagar, eller...CB slutar då :P kanske är några dagar emellan. *goes back to RF* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChunLi Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 (redigerat) Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen.. Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst. Mara (Ochniard) på karak-Izor och WP ( ChunLi) på Karak-Norn. Redigerat 15 Januari 2009 av ChunLi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.