CHORDAZBA Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Kan ni sluta blanda svenska med engelska? Mitt längsta förhållande måste vart runt 3-4 månader.. Dock så tänker jag inte på att skaffa något nytt förhållande, på länge typ, då jag har för mycket annat att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 5 månader och pågår fortfarande. Dock så träffades vi för 7 månader sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 1 år och 1 månad :) Jävlar vad snabbt tiden passerar för dig :S fail?det är SaintsRow2 som har 1år och 1 månad. medans Eminem4life har 3 månader. Det är som sagt samma person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 5 månader och pågår fortfarande. Dock så träffades vi för 7 månader sen :DIngen bild i världen kan beskriva vilken hård facepalm jag gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 1 år och 1 månad :) Jävlar vad snabbt tiden passerar för dig :S fail? det är SaintsRow2 som har 1år och 1 månad. medans Eminem4life har 3 månader. Det är som sagt samma person. Haha, okej. Skumt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 5 månader och pågår fortfarande. Dock så träffades vi för 7 månader sen :DIngen bild i världen kan beskriva vilken hård facepalm jag gör.. Och hur är mitt förhållande ett FP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 5 månader och pågår fortfarande. Dock så träffades vi för 7 månader sen :D Ingen bild i världen kan beskriva vilken hård facepalm jag gör.. Och hur är mitt förhållande ett FP? Jag köpte en bil för 2 månader sen, har inte kört den på 3 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 5 månader och pågår fortfarande. Dock så träffades vi för 7 månader sen :D Ingen bild i världen kan beskriva vilken hård facepalm jag gör.. Och hur är mitt förhållande ett FP? Jag köpte en bil för 2 månader sen, har inte kört den på 3 månader. Uppenbarligen är du inte vidare kvicktänkt av dig. Han skrev "Dock så träffades vi för 7 månader sen", inte "Dock så träffades vi senast för 7 månader sen", eller något liknande. Du borde nog hålla tillbaka lite med facepalms för ditt eget bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 5 månader och pågår fortfarande. Dock så träffades vi för 7 månader sen :D Ingen bild i världen kan beskriva vilken hård facepalm jag gör.. Och hur är mitt förhållande ett FP? Jag köpte en bil för 2 månader sen, har inte kört den på 3 månader. Uppenbarligen är du inte vidare kvicktänkt av dig. Han skrev "Dock så träffades vi för 7 månader sen", inte "Dock så träffades vi senast för 7 månader sen", eller något liknande. Du borde nog hålla tillbaka lite med facepalms för ditt eget bästa. Eftersom det inte har något med tråden att göra, utan han frågade längsta förhållande, inte när du träffade en tjej.Därför misstolkades det, får väl ursäkta för min enorma facepalm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 0 år. Aldrig haft ett förhållande. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Kan ni sluta blanda svenska med engelska? Mitt längsta förhållande måste vart runt 3-4 månader.. Dock så tänker jag inte på att skaffa något nytt förhållande, på länge typ, då jag har för mycket annat att göra. Why kan we inte mix engelska and svenska för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Typ två år. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg