Pelleelle Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 som man ibland säger om pers som inte tror på vissa gh filmer på expert eller nåt: de klarar nog inte ens slow ride på easy -.-, men de e ju bara som man säger =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 som man ibland säger om pers som inte tror på vissa gh filmer på expert eller nåt: de klarar nog inte ens slow ride på easy -.-, men de e ju bara som man säger =Pword.Fast jag klarar the metal på hard (lame) ^^. + har klarat hela spelet 100% på easy och medium. OT: om du höjer så hör du knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 som man ibland säger om pers som inte tror på vissa gh filmer på expert eller nåt: de klarar nog inte ens slow ride på easy -.-, men de e ju bara som man säger =Pword.Fast jag klarar the metal på hard (lame) ^^. + har klarat hela spelet 100% på easy och medium. najs =) ja har bara raining blood å lou på expert kvar =P OT: ja skulle nog behöva köra den biten på slow eller slower får å få en fc =/ du e skillad Ouimette =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Ni hör inte knapptryckningen p.ga det är många pulloff's och hammeron's på det stycket av låten, lär er lite om gh3 före ni postar. Absolut inget fejkBra jobbat, du har klarat spelets tutorial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Ni hör inte knapptryckningen p.ga det är många pulloff's och hammeron's på det stycket av låten, lär er lite om gh3 före ni postar. Absolut inget fejkBra jobbat, du har klarat spelets tutorial. o_O -.- <_< ^_^ >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 a det är tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Ni hör inte knapptryckningen p.ga det är många pulloff's och hammeron's på det stycket av låten, lär er lite om gh3 före ni postar. Absolut inget fejkBra jobbat, du har klarat spelets tutorial. Kan ju komma från riktigt gitarrlir eftersom HOPOs förekommer där också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag tror ingen bryr sig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag vet att det inte är fejk för jag vet att Ouimette är skillad och klarar sånt, dessutom hör man när han trycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag hörde knapptryckningen, ha på högsta ljud eller skaffa bättre hörsel. Om du betalar för de nödvändiga operationerna. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.