knark Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Flytta tangentbordet till vänster? Så du får mer plats? *Bild/Bilder kommer nästa vecka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Flytta tangentbordet till vänster? Så du får mer plats? *Bild/Bilder kommer nästa vecka* Brukar ha det lite vridet åt vänster, + att jag har ganska hög sens på musen så jag behöver inte ha så mycket plats :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag har kopplat in skärmen i min laptop, så själva datorn står på golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag har kopplat in skärmen i min laptop, så själva datorn står på golvet.Varför inte använda båda skärmarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag har kopplat in skärmen i min laptop, så själva datorn står på golvet.Varför inte använda båda skärmarna? Varför inte köpa en stationär data? -.-' Själv sitter man lite var som. Vi kanske ska flytta nu och då blir det större rum, så jag kan ha ett skrivbord^^ Mitt rum är typ 2x1.5 meter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Jag har kopplat in skärmen i min laptop, så själva datorn står på golvet. Varför inte använda båda skärmarna? Varför inte köpa en stationär data? -.-' Själv sitter man lite var som. Vi kanske ska flytta nu och då blir det större rum, så jag kan ha ett skrivbord^^ Mitt rum är typ 2x1.5 meter... För att jag inte har inte råd. Jag ska köpa en stationär när jag har råd. Jag håller på att spara. @ELF: För att jag inte har plats på skrivbordet. Redigerat 9 Juni 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 För att jag inte har inte råd. Jag ska köpa en stationär när jag har råd. Jag håller på att spara. @ELF: För att jag inte har plats på skrivbordet. me den musmatan du har så har du ju inte platts. men om du byter till en mindre så knaske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 För att jag inte har inte råd. Jag ska köpa en stationär när jag har råd. Jag håller på att spara. @ELF: För att jag inte har plats på skrivbordet. me den musmatan du har så har du ju inte platts. men om du byter till en mindre så knaske? Kommer aldrig göra mig av med HeatoN-Musmattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 För att jag inte har inte råd. Jag ska köpa en stationär när jag har råd. Jag håller på att spara. @ELF: För att jag inte har plats på skrivbordet. me den musmatan du har så har du ju inte platts. men om du byter till en mindre så knaske? Kommer aldrig göra mig av med HeatoN-Musmattan. Qpad Heaton är en mycket bra musmatta. Den var värd 400kr. Hård, stor, fin. Dock så spelar jag inte cs mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Hård, stor, fin. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Hård, stor, fin. :blink: Haha, min dag är nu gjord! :D OnT: Postar bilder när jag inte har så mycket skit i rummet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag har kopplat in skärmen i min laptop, så själva datorn står på golvet. Varför inte använda båda skärmarna? Varför inte köpa en stationär data? -.-' Själv sitter man lite var som. Vi kanske ska flytta nu och då blir det större rum, så jag kan ha ett skrivbord^^ Mitt rum är typ 2x1.5 meter... För att jag inte har inte råd. Jag ska köpa en stationär när jag har råd. Jag håller på att spara. @ELF: För att jag inte har plats på skrivbordet. Skaffa en normalstor musmatta så har du plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.